ایران ۵۵ – مالزی ۱۱ / آغاز طوفانی هندبالیست‌های ایران در جاکارتا

توریست مالزی – تیم ملی هندبال ایران در آغاز رقابت‌های هندبال مردان بازی‌های آسیایی جاکارتا، با نتیجه ۵۵ بر ۱۱ مقابل مالزی به برتری رسید. به گزارش باشگاه خبرمگاران،...
توریست مالزی – تیم ملی هندبال ایران در آغاز رقابت‌های هندبال مردان بازی‌های آسیایی جاکارتا، با نتیجه ۵۵ بر ۱۱ مقابل مالزی به برتری رسید.
به گزارش باشگاه خبرمگاران، تیم ملی هندبال ایران امروز از ساعت ۸:۳۰ به وقت ایران و ۱۱ به وقت محلی به مصاف تیم ملی هندبال مالزی رفت و آغاز کننده جدال نمایندگان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ بود. هندبالیست‌های کشورمان در پایان نیمه اول این مسابقه با حساب ۲۹ بر ۵ به پیروزی رسیدند.
در نیمه نخست این مسابقه میلاد مسائلی (۶ گل) ، احسان ابویی (۴ گل) ، جلال کیانی، مجتبی حیدرپور و مهدی بیجاری (هر کدام ۳ گل)، امین کاظمی (۴ گل) ، شاهو نصرتی (۷گل) و مهرداد سمسامی و مهدی موسوی( هر کدام یک گل ) زننده گل‌های تیم ایران در این مسابقه بودند.
در نیمه دوم این دیدار همانند نیمه اول تیم ملی هندبال ایران تیم برتر میدان بود و در پایان ۳۰ دقیقه دوم این مسابقه موفق شد با حساب ۵۵ بر ۱۱ برنده این مسابقه شده و آغاز طوفانی در این رقابت‌ها داشته باشد.
علی رحیمی، مجتبی حیدرپور، امین کاظمی، میلاد مسائلی، فرزاد رستمی، سلامان بربط، مهدی بیجاری، مهدی موسوی، محسن باباصفری، سید علیرضا موسوی، جلال کیانی، افشین صادقی، کاظم جمعه پور، احسان ابوئی، مهرداد صمصامی و شاهو نصرتی اسامی بازیکنانی است که در رقابت‌های آسیایی جاکارتا حضور دارند. زوران کاستاراتویچ مقدونیه‌ای سرمربیگری این تیم را به عهده دارد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

سه × سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!