باران هویج از آسمان برای حیوانات گرفتار در آتش‌سوزی استرالیا

توریست مالزی – در حالی که حیوانات بومی استرالیا از جمله کانگوروها در پی آتش‌سوزی گسترده این کشور با مشکلاتی برای تامین آب و غذا مواجه هستند ، ماموران...
توریست مالزی – در حالی که حیوانات بومی استرالیا از جمله کانگوروها در پی آتش‌سوزی گسترده این کشور با مشکلاتی برای تامین آب و غذا مواجه هستند ، ماموران اداره حیات وحش “نیو ساوت ولز” محموله‌های آب و غذا برای حیوانات ارسال کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از “یو اس ای تودی”‌،‌ اداره حیات وحش استرالیا هزاران پوند سبزیجات شامل هویج و سیب‌زمینی برای کمک به حیوانات از آسمان به پایین انداخت. این اداره اعلام کرد که یک تن هویج و سیب زمینی در شش منطقه زیست حیوانات بومی در مناطق “کاپریت” و “ولگان ولی” ، یک تن در پنج منطقه پارک ملی ینگو و ۱۰۰ کیلوگرم غذا و آب نیز در منطقه “کانگورو ولی” و مقادیری نیز در مناطق دیگر برای حیوانات ارسال شده است. مجموع کمکها در حدود ۴۶۰۰ پوند غذا و آب بوده است. یک سخنگوی اداره حیات وحش گفت که این کمک‌ها از طریق بالگرد به پایین انداخته شد و از طریق زمینی منتقل شد.

“مت کین” وزیر انرژی و محیط زیست “نیو ساوت ولز” اعلام کرد : انتقال کمک‌های غذایی به حیوانات یکی از راهبردهای اصلی ما برای کمک به بقای گونه‌های حیوانی در معرض خطر بر اثر آتش‌سوزی است. وی خاطرنشان کرد که دوربین‌هایی در مناطق مختلف برای نظارت بر حیوانات در حال نصب است.
ارائه کمک‌های غذایی به حیوانات تا زمان احیای منابع غذایی طبیعی در مناطق آسیب‌دیده از آتش‌سوزی ادامه خواهد یافت.

حیوانات در استرالیا بر اثر آتش‌سوزی گسترده ماهها و هفته‌های اخیر در این کشور آسیب زیادی متحمل شده‌اند. صندوق جهانی حیات وحش در استرالیا برآورد کرده است که از ماه سپتامبر تاکنون در حدود یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون حیوان بطور مستقیم یا غیرمستقیم بر اثر آتش‌سوزی تلف شده‌اند. هفته گذشته مقامات منطقه‌ای در جنوب استرالیا معدوم‌سازی ۱۰ هزار شتر در منطقه‌ای دچار کم‌آبی را تائید کردند.

جنوب استرالیا نیز همانند سایر مناطق این کشورها از هفته‌ها پیش با دمای شدید هوا رو به رو شده است. در این ایالت نیز همانند ایالت مجاور آن “نیو ساوت ولز” خشکی و گرما موجب آتش سوزی در علفزارها شده است. منطقه APY مکانی دورافتاده در جنوب استرالیا است که تنها در حدود ۲ هزار ۳۰۰ نفر سکنه دارد.


پاسخی ارسال کنید

*

*

هجده − 7 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!