باغ یادبود نیروانا Nirvana Memorial Garden

توریست مالزی – “باغ یادبود نیروانا” Nirvana Memorial Garden و یا “باغ یادبود مسیحیان” Christian Memorial Garden در حدود ۲۰۰ هکتار زمین و در دو بخش جداگانه اما در...
توریست مالزی – “باغ یادبود نیروانا” Nirvana Memorial Garden و یا “باغ یادبود مسیحیان” Christian Memorial Garden در حدود ۲۰۰ هکتار زمین و در دو بخش جداگانه اما در کنار هم پارک و باغ نیروانا پذیرای مشتاقان آرامش مطلق است.
باغ نیروانا با طراحی منحصر به فرد خود تنها محل دفن و آرامش ابدی مسیحیان، بودائیان و طرفداران تائو نیست، بلکه محلی برای امید دوباره یافتن زندگان است. باغ از چند بخش جداگانه تشکیل شده و بازدیدکنندگان را در ابتدای ورود با مجسمه های زیادی از لاکپشت هایی که بال دارند و سر آنها شبیه به اژدها است شگفت زده می کند. مجسمه هایی که بودائیان به امید عمر طولانی و زندگی پر برکت آنها را در این محل نصب می کنند.
باغ نیروانا در منطقه کجنگ مالزی یکی از چند باغ زنجیره ای خصوصی است که از سال ۱۹۹۰ در مالزی، تایلند و سنگاپور به عنوان محلی برای امید دادن به زندگان و آرامش ابدی مردگان افتتاح شد. این باغ بر اساس طراحی از “یاپ چنگ های” استاد بزرگ فنگ شویی به عنوان محلی برای کسب انرژی ساخته شده است.
بر اساس عقیده چینی ها مجسمه هایی از اژدها، شیر و ببر در کنار درختان و طبیعتی که از روی اصول فنگ شویی در کنار هم قرار گرفته اند قرار است به مردمان حاضر در این باغ انرژی دهند و باعث طول عمر و رونق کسب و کار آنها و شادی در زندگیشان شوند

منبع: وب سایت توریسم مالزی



 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

پاسخی ارسال کنید

*

*

بیست − هجده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!