با بهترین هتل مالزی آشنا شوید

این هتل ۵ ستاره لوکس در جزیره لنکاوی قرار دارد و به عنوان بهترین هتل این کشور در سایت تریپ ادوایزر شناخته شده است.
توریست مالزی – بعضی از هتل‌ها در دنیا هستند که انعکاس یک تعطیلات لوکس فراموش نشدنی در سواحل شنی بی نهایت خاطره انگیز می‌شوند، هتل دانا لنکاوی  (Danna Langkawi) هم از آن دسته هتل هاست. این هتل ۵ ستاره لوکس در جزیره لنکاوی قرار دارد و به عنوان بهترین هتل این کشور در سایت تریپ ادوایزر شناخته شده است.

در غرب ساحل جزیره استوایی لنکاوی، هتلی زیبا با معماری الهام گرفته از دوران استعمار وجود دارد. این هتل ۵ ستاره، در پارک بندری Telaga قرار گرفته است و به عنوان بهترین هتل کشور مالزی در سال ۲۰۱۷، انتخاب شده است. موقعیت و دسترسی عالی این هتل باعث شده که انتخاب ایده آلی برای اقامت باشد و فاصله کم آن از دریا و از جاذبه های مختلف، مزیت بسیار بزرگ آن است. علاوه بر این، از دانا لنکاوی تا فرودگاه بین المللی لنکاوی فقط ۳۰ دقیقه و از دنیای زیر آب لنکاوی هم ۱۵ دقیقه راه است.



امکانات هتل دانا لنکاوی

هتل دانا لنکاوی در مجموع دارای ۱۲۵ اتاق فوق العاده است که بیشتر آنها رو به دریا هستند. در تمام اتاق های این هتل، امکاناتی مثل تهویه هوا، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، تلفن، اینترنت پر سرعت بیسیم، تلویزیون، سشوار و صندوق امانات وجود دارد. کف اتاق‌ها،  تمام چوب است و روم سرویس ۲۴ ساعته، یکی دیگر از ویژگی‌های آن است و اتاق‌های این هتل واقعا شیک هستند به طوری که می‌توان گفت امکان ندارد از اقامت در آنها پشیمان شوید.

هتل دارای ۶ رستوران است که از میان آنها در رستوران  The Planter’sباکیفیت ترین غذاهای مدیترانه‌ای سرو می شود. منظره این رستوران به فضای خارج باعث دلپذیرتر شدن صرف شام در آن شده است. البته در صورت تمایل می‌توانید در فضای بسته رستوران غذایتان را میل کنید.

این هتل همچنین یک استخر بزرگ و زیبا با آب زلال در کنار مجموعه بدنسازی کامل آن دارد.

دانا لنکاوی دارای یک کافه کوچک زیبا با تم مالایی است و در آن انواع عصرانه های محلی به همراه قهوه سرو می شود، مکانی آرامش بخش و عالی که بعد از یک گشت و گذاری طولانی در سواحل زیبای لنکاوی، حسابی خستگی را از تنتان به در می برد.

دور تا دور این هتل، جنگل قرار دارد و می توان روزها در آن پیاده روی کرد و از دیدن حیات وحش لذت برد. ‏ ‏‏‏


پاسخی ارسال کنید

*

*

نه − چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!