با iOS جدید یک متخصص پوست را به همراه دارید

توریست مالزی- جدیدترین آپدیت iOS اپل دارای یک اپلیکیشن است که به پزشکان در جهت تشخیص هرچه بهتر بیماری‌های پوستی کمک می‌کند. این اپلیکیشن که VisualDx + Derm Expert app نام دارد، قطعا...
توریست مالزی- جدیدترین آپدیت iOS اپل دارای یک اپلیکیشن است که به پزشکان در جهت تشخیص هرچه بهتر بیماری‌های پوستی کمک می‌کند. این اپلیکیشن که VisualDx + Derm Expert app نام دارد، قطعا یک درماتولوژیست نیست بلکه با تکیه بر الگوریتم های یادگیری عمیق می‌تواند پزشکان را به سمت تشخیص بهتر بیماری‌ها سوق دهد.

با استفاده از این اپلیکیشن پزشکان به سادگی می‌توانند از محلی که در آن علائم غیرطبیعی مشاهده می‌شود تصویربرداری کرده و اطلاعات مرتبط با داروهای که بیمار مصرف می‌کند و مکان‌هایی که اخیرا به آنجا سفر کرده را به آنها بیفزایند.

این اپلیکیشن سپس توصیه‌هایی که با بیماری احتمالی در ارتباط است را به بیمار ارائه می‌دهد. الگوریتم یادگیری عمیق این اپلیکیشن دارای هزاران تصویر از بیماری‌های مختلف بوده که در طول ۲۰ سال گردآوری شده است.  آرشیو این الگوریتم یکی از بزرگترین آرشیوهای درماتولوژی است. این اپلیکیشن در حال حاضر برای دانلود در اپ استور موجود است.

منبع: ایسنا

پاسخی ارسال کنید

*

*

3 × 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!