برج منارا کی ال (Menara KL Tower)

توریست مالزی- در کنار برج دوقلو پتروناس، برج منارا کی ال به راحتی قابل شناسایی است. این برج کم نظیر و محبوب مالزی در سال ۱۹۹۴ ساخته شده و...
توریست مالزی- در کنار برج دوقلو پتروناس، برج منارا کی ال به راحتی قابل شناسایی است. این برج کم نظیر و محبوب مالزی در سال ۱۹۹۴ ساخته شده و ارتفاع ۴۲۱ متری دارد. این برج دایره ای مانند تقریبا در هر نقطه از کوالالامپور قابل مشاهده است. عرشه دید برج، در ارتفاع ۲۷۶ متری، حداقل ۱۰۰ متر بالاتر از اسکای بریج (Skybridge) پتروناس است. منظره شهر در طول روز از بالای برج بی نظیر است، البته که در شب نیز شما می توانید تمام مراکز درخشان شهر را ببینید.

برج در نزدیکی جنگل بوکیت ناناس (Pineapple Hill) یا تپه آناناس که از قدیمی ترین ذخایر جنگلی در کشور مالزی است، قرار دارد. این جنگل سراسر از درختان قدیمی، گیاهان و جانوران بومی آب و هوای گرمسیری مالزی است.

برج منارا به عنوان یک زیرساخت ارتباطات مخابراتی استفاده می شود، همچنین  پنجمین برج مخابراتی در جهان است. هنگامی که تصمیم به ساخت برج گرفته شد، محدوده طبیعی بوکیت ناناس برای حفظ تعادل در توسعه در منطقه، دست نخورده نگه داشته شد. به عنوان مثال یک درخت ۱۰۰ ساله ژلوتونگ (Jelutong) با هزینه ای بالا با ساخت یک دیوار حائل در اطراف آن حفظ شد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

5 × چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!