تنظیم آب بدن با بطری هوشمند

توریست مالزی- شرکت  تناسب اندام “بلابیت” روش دیگری برای شما فراهم کرده است تا بتوانید عملکرد خود را بهبود بخشید. درست همزمان با شروع ماه های گرم تابستان، این برند...
توریست مالزی- شرکت  تناسب اندام “بلابیت” روش دیگری برای شما فراهم کرده است تا بتوانید عملکرد خود را بهبود بخشید. درست همزمان با شروع ماه های گرم تابستان، این برند بطری آب هوشمند خود به نام “اسپرینگ” را به بازار عرضه کرده است تا بتوانید از رسیدن میزان کافی آب به بدنتان در حین فعالیت های ورزشی اطمینان حاصل کنید. این بطری آب هوشمند طوری طراحی شده است که نه تنها در طول تمرین، بلکه در تمام روز مصرف آب شما را پیگیری می کند.

بعد از محاسبه میزان آب مورد نیاز خود در طول روز براساس سطح فعالیت، میزان خواب، حساسیت به استرس، و سیکل ماهانه- تمام فاکتورهایی که توسط “لیف بلافیت” هم ردیابی می شوند- بطری آب هوشمند “اسپرینگ” با نرم افزار موبایل “بلابیت” همگام سازی می شود تا میزان مصرف آب شما در طول روز ثبت شود و هنگامی که نیاز به نوشیدن آب بیشتر داشتید به شما اطلاع دهد تا به هدف مصرف آب روزانه خود برسید.

این محصول، که از شیشه سبک بدون بیسفنول A ساخته شده است و درپوش ضد نشت دارد، طوری طراحی شده است که در تمام روز بتواند به راحتی حمل شود تا دیگر بهانه ای برای نوشیدن کم آب وجود نداشته باشد. همچنین، این بطری چهار قسمت پلاستیکی برای در دست گرفتن دارد تا در طول ورزش به راحتی بتوان از آن استفاده کرد.

برخلاف دیگر ردیاب های تناسبی که در بازار وجود دارد، بطری آب “اسپرینگ” نیازی به شارژ کردن ندارد؛ بنابراین به راحتی می تواند در طول تابستان و در مسافرت هم مورد استفاده قرار گیرد. بطری آب “اسپرینگ، محصول شرکت “بلابیت”، در ژوئن امسال به بازار خواهد آمد و از الان می توانید آن را از روی وب سایت این شرکت از پیش سفارش دهید.

منبع: تارنمای روزنامه استار

 

پاسخی ارسال کنید

*

*

شانزده + 20 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!