بهترین روتی چانای: ولنتاین روتی!

توریست مالزی- روتی چانای یکی از محبوب ترین غذاها در کوالالامپور است. می توان برای صبحانه یا شام سبک و یا میان وعده از آن لذت برد. بی تردید...
توریست مالزی- روتی چانای یکی از محبوب ترین غذاها در کوالالامپور است. می توان برای صبحانه یا شام سبک و یا میان وعده از آن لذت برد. بی تردید این غذایی نیست که برای سلامتی مناسب باشد، اما زمانی که شما گرسنه هستید و کمتر از ۵ رینگت درکیف پول خود دارید، هیچ چیز بهتر از مزه لذیذ روتی چانای گرم، شما را خشنود نخواهد کرد.

یکی از بهترین مکانها برای امتحان روتی چانای، ولنتاین روتی (Valentine Roti) است که می توانید آدرسش را از هر بومی درکوالالامپور بپرسید. ولنتاین روتی بیش از دو دهه است که برای مردم کوالالامپور روتی می‌پزد.

لطفا توجه داشته باشید که بخاطر معروف بودن این مکان، الزاما دنبال یک محیط شیک و لوکس نباشید. ولنتاین روتی سالهای سال است که در حاشیه استقبال بی نظیر از روتی، در همان میز و صندلی های ساده به سرویس دهی مشغول است.

انواع و اقسام روتی‌ها از جمله روتی کوسونگ گارینگ (roti kosong garing)، روتی ساردین (roti sardin (garing)) و روتی تلور (and roti telur) که ازمحبوب ترین‌هاست، در این مکان پخته و عرضه می شود. اگر شما دوست داشتید که روتی ترد و سبک را امتحان کنید در ولنتاین همان را برایتان سرو می کنند. روتی به اندازه کافی خوشمزه است تا بتوان به تنهایی ازآن لذت برد، اما اگرمی خواهید می توانید  آن رابا  دال، سمبل و خوراک گوشت گوسفند بخورید تا تجربه کامل تری داشته باشید. اگر شما  از دوستداران سمبل با تعادل مزه‌ای بین شیرین و تند هستید فراموش نکنید که سمبل ولنتاین را امتحان کنید.

برای دسر می توانید روتی کایا (roti kaya) را امتحان کنید. پوسته ترد و خوشمزه و کارامل کایا در داخل روتی، قطعا شما را شیفته طعم و مزه اش خواهد کرد.

ولنتاین به غیر از روتی های بی نظیر،  به ناسی لماک (nasi lemak) و سوپ مرغ هندی‌اش نیزمعروف است.

Stor No. 1, Jalan Semarak Opposite Menara Celcom, 54000 Kuala Lumpur




پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج × سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!