بهترین فروشگاه های کوالالامپور برای خرید لباس هالووین

توریست مالزی – آیا شما در حال آماده شدن برای هالووین هستید یا فقط می خواهید به زندگی روزمره خود رنگی جدید بدهید؟ در اینجا بهترین فروشگاه های کوالالامپور...
توریست مالزی – آیا شما در حال آماده شدن برای هالووین هستید یا فقط می خواهید به زندگی روزمره خود رنگی جدید بدهید؟ در اینجا بهترین فروشگاه های کوالالامپور را برای خرید لباس هاووین و یا الهام گرفتن از این لباس ها معرفی می کنیم.

Costumes ‘N’ Parties



یکی از قدیمی ترین مغازه های لباس در کوالالامپور، Costumes ‘N’ Parties هنوز هم یکی از بهترینها در این صنعت میباشد. انبوه لباس های این فروشگاه به علاوه ویترین آرایش, کلاه گیس, کلاه و لوازم دیگر با نورپردازی, کاملا خود را نشان می دهد. شما حتی نیازی به جستجو مابین قفسه ها ندارید, با آلبوم آماده شده این فروشگاه می توانید لباس مورد نظر خود را انتخاب کنید.
آدرس:Level 2 ,The Weld ,76 Jalan Raja Chulan ,Kuala Lumpur ,50200

 

Costumes Empire



Wisma Central مکان عجیب و غریبی است برای پیدا کردن لباسی که به دنبال آن هستید. Costumes Empire یک فروشگاه کوچک اما یکی از خوبها است. هیچ علامت آشکاری برای این فروشگاه وجود ندارد اما شما مانکی که با سلیقه کارکنان فروشگاه لباس به تن دارد را در بیرون این فروشگاه می بینید. داخل فرشگاه روشن و تمیز است، و تعداد بسیاری لباسهای متفاوت به خوبی نشان داده شود: لباسهایی مربوط به داستان های پریان، جنگ ستارگان و … . اگر شما نتوانستید لباس Red Riding Hood را در جای دیگر پیدا کنید, مطمئنا در این فروشگاه آن را پیدا خواهید کرد.
آدرس:Seventh Floor ,Wisma Central ,Jalan Ampang ,Kuala Lumpur ,50450

 

M&K Party House



با یک توقف در M&K Party House به خزانه لباسهای kitschy knick-knacks – ماسک اپرای چینی، فانوس های کاغذی و مدل اسکلت- دسترسی پیدا میکنید. اینجا همان جایی است که برای هالووین شما به آن نیاز دارید: فروشگاهی با لباس های ترسناک مانند اندام قطع شده و جمجمه.
آدرس:۱۷۹G Jalan Tun HS Lee ,Kuala Lumpur ,50000

 

Century Fiesta



با بیش از ۳۰۰۰ لباس، اگر خیال رفتن به مرکز شهر و انتخاب لباس خود را ندارید, Century Fiesta باید انتخاب شما باشد. ما توسط بخش لیدی گاگا شدیدا هیجان زده شدیم، بخشی که از آن پول خوبی دریافت خواهند کرد. قسمت لباس های مختلف قومی، از جمله تایلندی، ویتنامی، اسپانیایی، برزیلی و کره ای نیز ما را تحت تاثیر قرار داد.
آدرس:۴۴-۲ Jalan 24/70 A ,Desa Sri Hartamas ,Kuala Lumpur ,50480

 

Absolut Pitch



Absolut Pitch فروشگاهی قابل توجه برای داشتن گستره اندازه ها است، که نباید جزو سایزهای کوچک آسیایی و یا مردان درشت هیکل دسته بندی شود. دسته بندی لباسها از سفید برفی، لباس پرستار تا کابوی ها و سرخپوستان، برخی از لباسها که کاملا استادانه برای جنگ های ستاره درست شده, میباشد.
آدرس: Level 6 ,Wisma Lim Foo Yong ,86 Jalan Raja Chulan ,Kuala Lumpur ,50200

 

Cantique Costume



فکر رفتن به یک مهمانی به عنوان یک زن و شوهر با لباس پری دریایی و یا یک خانواده ابرقهرمان را دارید؟ Cantique Costume لباس تمامی فیلم ها، کارتون ها و شخصیت های انیمیشن به صورت جفت و مجموعه خانوادگی را پوشش می دهد. شما همچنین می توانید لباس دزدان دریایی و همچنین تم عربی، مصری و غربی را پیدا کنید.
آدرس:۲۲-۱ Jalan Sulaiman 1 ,Taman Putra Sulaiman ,Kuala Lumpur ,68000

 

Abracadabra Costume Rental



در این فروشگاه بیش از ۳۰۰۰ انواع لباس از جمله: کلاه، کلاه گیس، ماسک و بیشتر برای اجاره موجود است. در کنار لباس های فانتزی، این فروشگاه نیز آموزش مربیگری، کارگاه های آموزشی درام، تجهیزات صحنه و مشاوره را نیز ارائه می دهد.
آدرس:Prima Avenue 3 ,2-1 Jalan Cenuk 2 ,Bandar Puchong Jaya ,Selangor ,47100

 

Costume World



همه چیز در Costume World مربوط به تنوع می شود. از لباس حیوانات تا لباس ابرقهرمان، در هر دسته, چندین نسخه برای سایزها و فرمهای بدن های متفاوت وجود دارد. بنابراین اگر شما و دوستانتان می خواهید زن گربه ای بدون پوشیدن همان لباس باشید, در این فروشگاه امکان پذیر است.
آدرس: Pusat Perdagangan Pelangi Square ,Pelangi Damansara ,Persiaran Surian PJU 6 ,Petaling Jaya ,47800

تایم اوت

پاسخی ارسال کنید

*

*

17 + هشت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!