بهترین کتابفروشی های کوالالامپور (بخش دوم)

آشنایی با معروفترین کتابفروشی های کوالالامپور
معرفی کتابفروشی های کوالالامپور (بخش دوم) :

● BookXcess, Amcorp Mall :

bookxcess

نام این کتابفروشی شاید برای خیلی از مردم آشنا نباشد اما این کتاب فروشی اسپانسر و برگزار کننده نمایشگاه معروف Big Bad Wolf می باشد که بزرگترین نمایشگاه فروش کتاب در مالزی با تخفیف های فوق العاده است.

این کتابفروشی تنها دو شعبه در کوالالامپور دارد که در مرکز AmpCorp Mall و فارنهایت ۸۸ در بوکیت بینتانگ قرار دارند.
علاوه بر طیف وسیعی از کتاب های متنوع شما میتوانید در این کتابفروشی انواع بازی ها و کتاب های کودکان را نیز با قیمت های باورنکردنی خریداری نمایید. مشتریان همچنین با خرید بیش از ۱۰۰ رینگت میتوانند از یک تخفیف کلی دیگر نیز بهره مند گردند.
آدرس وب سایت : http://www.bookxcess.com/home

● First Edition, Damansara :

First Edition bookshop bookstore kl 2

این کتابفروشی مستقل در منطقه دامنسرا قرار دارد و دارای مجموعه گسترده ای از کتاب های آموزشی, کتاب داستان و کتاب های علمی است که با قیمت های مناسب به فروش میرسند.
قسمت مجلات این کتابفروشی دارای انواع مجلات گوناگون بین المللی است که به ندرت در مالزی یافت میشوند و از میان آنها میتوان به تمامی شماره های مجله ووگ, امریکن آیدل و چندین مجله عربی و اروپایی معروف اشاره نمود.
ساعات کاری این کتابفروشی از ۸ صبح تا پاسی از نیمه شب است که سبب میشود مشتریان در هر زمانی بتوانند برای پیدا کردن کتاب های مورد نیاز خود به آن سر بزنند. همچنین در مقابل این کتابفروشی مجموعه ای از رستوران ها وجود دارد که مشتریان میتوانند برای استراحت و کتاب خواندن به آنها مراجعه نمایند.
آدرس : ۴۰Jalan Ss21/39, Damansara Utama 47400 Petaling Jaya
آدرس وب سایت : http://www.firstedition.com.my

● MPH Bookstores, The Gardens :

mph bookstore

کتابفروشی MPH رکورددار بیشترین تعداد شعبه در میان کتابفروشی های کوالالامپور است. از میان ۲۸ شعبه این کتابفروشی در مالزی, ۱۷ تای آن در منطقه Klang valley و در مراکز خرید معروف واقع شده اند.
در این کتابفروشی میتوانید انواع CD و DVDهای آموزشی , لوازم التحریر, کتاب درسی و مجموعه بزرگی از کتاب ها با موضوعات گوناگون را پیدا کنید که در ۳۵ شاخه مختلف و به سه زبان انگلیسی, مالایی و چینی دسته بندی شده اند. این کتابفروشی دارای مجموعه کاملی از کتاب های تاریخی, داستانی, تخیلی و همچنین کتب گوناگون در زمینه فرهنگ و زندگی در مالزی می باشد.
یکی از فعالیت های جانبی این کتابفروشی برگزاری مسابقاتی ویژه نویسندگان جوان است که هر سال افراد زیادی در آن شرکت میکنند. کلوپ MPH Kidz نیز برگزار کننده کلاس ها و فعالیت های آموزشی مختلفی مانند کلاس های قصه گویی برای کودکان و نوجوانان است که والدین میتوانند با ثبت نام فرزندان خود در این کلوپ ضمن پر کردن اوقات فراغت آنها, از یک تخفیف ویژه ۱۵ درصدی برای همه کتاب های کودکان برخوردار شوند.
آدرس وب سایت : http://www.mphonline.com

 

● Popular BookStore, Avenue K :

popular bookstore

کتابفروشی پاپیولار یک کمپانی زنجیره ای سنگاپوری است که بیش از ۱۶۰ شعبه در مالزی, سنگاپور و هنگ کنگ دارد.
این کتابفروشی برگزار کننده رویداد بزرگ و سالیانه BookFest در کوالالامپور است که طی آن ناشران و نویسندگان معروف به معرفی آثار خود پرداخته و با خوانندگان کتابهایشان دیدار و ملاقات میکنند.
همانند اکثر کتابفروشی ها, پاپیولار عرضه کننده انواع کتب داستانی و غیر داستانی , کتب کمک آموزشی مدارس, لوازم التحریر, کارت تبریک, انواع مجلات و سی دی های صوتی و تصویری می باشد که به سه زبان چینی, مالایی و انگلیسی موجود هستند.
آدرس وب سایت : http://popular.com.my/store.php

پاسخی ارسال کنید

*

*

2 × دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!