به اعتقادات مردم در مکان های دیدنی احترام بگذارید

تاسیک چینی توریست مالزی – “تاسیک چینی” یکی از دریاچه های آب شیرین در مالزی و یکی از جاذبه های گردشگری این کشور است. این دریاچه در ایالت پهنگ...
تاسیک چینی
توریست مالزی – “تاسیک چینی” یکی از دریاچه های آب شیرین در مالزی و یکی از جاذبه های گردشگری این کشور است. این دریاچه در ایالت پهنگ به دلیل ساکنین آن یکی از مراکز جذب گردشگر محسوب می شود. ساکنین این منطقه “اورنگ اصلی” نامیده و در واقع اولین ساکنین جزیره مالایا هستند. اورنگ اصلی ها معتقدند اژدهایی کف این رودخانه خوابیده که مراقب منطقه است و به همین دلیل مردم منطقه احترام زیادی برای دریاچه قائل و معتقدند نباید اژدها را عصبانی کرد.



گانونگ سانتوبونگ و گانونگ سجینجانگ
در ساراواک منطقه ای وجود دارد که در میان مردم بومی منطقه با نام “گانونگ سانتوبونگ و گانونگ سجینجانگ” مشهور است. این منطقه نیز یکی از نقاط زیبای گردشگری در مالزی است. مردم این منطقه معتقدند شاهزاده خانم سانتوبونگ و شاهزاده سجینجانگ هر دو از موجودات آسمانی بوده که به زمین آمدند و در این منطقه آرمیده اند و این مکان به دلیل حضور آنها مقدس به شمار می رود. مردم بومی معتقدند قسمتی از این منطقه که شبیه یک زن خوابیده است در واقع همان شاهزاده خانم است.



تاسیک دایانگ بونتینگ
در لنکاوی و در ۲۰ کیلومتری شهر “کواه”دریاچه زیبای آب شیرین قرار گرفته که به لحاظ توریستی در میان گردشگران بسیار مشهور است. “تاسیک دایانگ بونتینگ” نام دریاچه مشهوری است که مردم بومی معتقدند محل استحمام مورد علاقه شاهزاده خانمی بود که از آسمان به زمین آمد و شاهزاده ای عاشق او شد و با وی ازدواج کرد. اما شاهزاده خانم هفت روز پس از به دنیا آوردن فرزندش او را از دست داد و غمگین و دل شکسته و پس از سپردن بدن نوزاد درگذشته اش به آب رودخانه به آسمان بازگشت. مردم بومی این منطقه معتقدند آب این دریاچه باروری از دست رفته را به زنان بازمی گرداند و به همین دلیل این منطقه مقدس و محترم به شمار می رود.


پاسخی ارسال کنید

*

*

پانزده − 9 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!