به رسمیت شناختن مرکز پزشکی ایران در آسیا

توریست مالزی – علی کفاشیان،نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران از تایید و به رسمیت شناختن مرکز پزشکی ایران در آسیا (IfMark) در جلسه AFC مالزی خبر داد.  به گزارش...


توریست مالزی – علی کفاشیان،نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران از تایید و به رسمیت شناختن مرکز پزشکی ایران در آسیا (IfMark) در جلسه AFC مالزی خبر داد.





 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران از تایید و به رسمیت شناختن مرکز پزشکی ایران در آسیا (IfMark) در جلسه AFC مالزی خبر داد. علی کفاشیان گفت: AFC این مرکز را به عنوان یکی از مراکز ویژه پزشکی در آسیا پذیرفت.

وی با بیان اینکه پیش تر، این کار از طریق فیفا انجام می‌شد، افزود: ایران برای نخستین بار ایجاد این مرکز پزشکی را به عنوان کاری جدید به تصویب AFC رسانده است. کفاشیان گفت: کشور‌های دیگر نظیر کره جنوبی و ژاپن برای ایجاد این مرکز اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا و پیگیری جلسات کمیته‌های تخصصی آن در مالزی گفت: علاوه بر تصویب بودجه‌های سال ۲۰۱۸ AFC در زمینه برگزاری مناقصه‌های لازم در جذب اسپانسر برای سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۶ AFC برنامه ریزی شد.




  کفاشیان همچنین از تغییر اسپانسر توپ‌های AFC فوتبال و مسابقات مختلف با حضور اسپانسر جدید خبر داد. وی به برنامه ریزی برای آینده فدراسیون و تعیین کمیته‌های انظباطی واخلاق در AFC اشاره کرد و افزود: قطر نیز طرحی برای کمیته مسابقات و باشگاه‌ها ارائه کرد که قرار شد در کمیته مسابقات بعدی در باره آن بحث و تصمیم گیری شود.

کفاشیان درباره بررسی نحوه برگزاری بازی‌های باشگاهی عربستان و ایران در کمیته بعدی که حدود دو ماه و نیم آینده تشکیل می‌شود گفت: در جلسه آینده هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای فصل بعد تصمیم گیری می‌شود که این مسابقات به چه نحوی برگزار شود. نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: برای جام ملت‌های آسیا که قرار است در آذر ماه در امارات برگزار شود نیز برنامه ریزی شد.


پاسخی ارسال کنید

*

*

2 + 19 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!