بیماران کووید – ۱۹ حتی اگر بعد از ۱۴ روز تست شان مثبت باشد، ترخیص می شوند

توریست مالزی – دکتر هشام عبدالله گفت: وزارت بهداشت بیماران مبتلا به Covid-19 را حتی اگر در پایان آزمایش دو هفته ای تست شان مثبت باشد، از آنجا که...
توریست مالزی – دکتر هشام عبدالله گفت: وزارت بهداشت بیماران مبتلا به Covid-19 را حتی اگر در پایان آزمایش دو هفته ای تست شان مثبت باشد، از آنجا که قادر به آلوده کردن دیگران نیستند، مرخص می کند.

به گزارش استار مالزی، وزیر بهداشت گفت: پروتکل قبلی تغییر می کند که در طی آن در صورت مثبت بودن تست در روز سیزدهم ، بیمار را در بیمارستان نگه می داشتند. براساس گزارش (اخیر) سازمان بهداشت جهانی ، اگر ۱۴ روز (از زمان معالجه) گذشته باشد، احتمال ابتلا به دیگران صفر است. با این اطلاعات جدید اگر بعد از ۱۴ روز ، حتی اگر آزمایش PCR (واکنش زنجیره ای پلیمراز) مثبت باشد، می توانیم آنها را مرخص کنیم.’

وی گفت: بیماران Covid-19 ممکن است بعد از ۱۴ روز ویروس مرده را در تست نشان دهند. بنابراین عفونت تقریباً صفر است. قبل از ترخیص بیمار، در روز سیزدهم ، در یک دوره بیش از ۲۴ ساعت دو نمونه جمع آوری می کنیم. وقتی در مدت زمان بیش از ۲۴ ساعت دو منفی داشتیم ،بیمار را مرخص می کنیم. ما پروتکل را تغییر دادیم ،که یک منفی برای ترخیص بیمار کافی بود.

با این وجود، ما اطلاعاتی را از سازمان بهداشت جهانی و دیگر کشورها دریافت کرده ایم که نشان می دهد این عفونت پس از ۱۴ روز کاهش می یابد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج + 19 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!