تامان بوتانی بزرگترین بوستان گیاه شناسی مالزی

توریست مالزی-اگر عاشق دوچرخه سواری و همچنین لذت بردن از یک منظره زیبا و پر از گل هستید، تامان بوتانی همان جایی است که می توانید برای گریز از...
توریست مالزی-اگر عاشق دوچرخه سواری و همچنین لذت بردن از یک منظره زیبا و پر از گل هستید، تامان بوتانی همان جایی است که می توانید برای گریز از مشغله شهر کوالالامپور به آنجا پناه ببرید. تامان بوتانی Taman Botani Putrajaya مکانی است که شما می توانید در آنجا از تنش کاری رهایی یابید.

تامان بوتانی پوتراجایا بزرگترین بوستان گیاه شناسی در مالزی است که در ناحیه ی ۱ (precinct1) شهر پوتراجایا واقع می باشد. این منطقه ۲۵ کیلومتر با شهر کولالامپور فاصله دارد و اگر قصد دارید از اتوبوس استفاده کنید، با اتوبوس خط ۸۶۸ از Sinar Kota در کوالالامپور به سمت پوتراجایا بیایید. و از ترمینال اتوبوس پوتراجایا با اتوبوس Nadi Putra به اینجا بیایید.

اگر می خواهید با قطار به اینجا سفر کنید، از قطار مسافربری ERL KLIA استفاده کنید. این قطار از KL Sentral یا KLIA حرکت می کند. سپس از ترمینال غربی پوتراجایا سوار اتوبوس Nadi Putra شوید تا به این مکان برسید.

همچنین می توانید با خط جدید MRT به پوتراجایا بروید.



آدرس: Persiaran Sultan Sallahuddin Abdul Aziz Shah, Presint 1, Putrajaya, Selangor, 62000, Putrajaya, WP Putrajaya, 62000, Malaysia

پاسخی ارسال کنید

*

*

15 − 10 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!