تبلیغ «بازگشت داوطلبانه» برای مهاجران در پایتخت آلمان

توریست مالزی – اداره مهاجرت دولت آلمان برای تشویق خارجی‌های مقیم این کشور به «بازگشت داوطلبانه» به راه‌اندازی یک وب‌سایت و همین طور نصب تابلوهایی تبلیغاتی در سطح شهر...
توریست مالزی – اداره مهاجرت دولت آلمان برای تشویق خارجی‌های مقیم این کشور به «بازگشت داوطلبانه» به راه‌اندازی یک وب‌سایت و همین طور نصب تابلوهایی تبلیغاتی در سطح شهر برلین دست زد.
به گزارش دویچه وله، ”در صورت اعلام آمادگی برای بازگشت داوطلبانه می‌توانید تا دوازده ماه هزینه‌های اضافی مربوط به واحد مسکونی در کشور زادگاه خود را دریافت نمایید!“
به نظر می‌رسد مخاطب این تابلوهای تبلیغاتی مهاجران غیرقانونی باشند که از سال ۲۰۱۵ یعنی زمان آغاز موج مهاجرت به سوی اروپا وارد آلمان شده‌اند.
در یکی از این تابلوها که در متروی شهر برلین نصب شده زیر شعار «سرزمین تو، آینده تو» به این مهاجران وعده داده شده است که در صورت اقدام به بازگشت تا قبل از سال نوی مسیحی، ۱۲ ماه هزینه مسکن دریافت کنند.
در وب‌سایتی که اداره مهاجرت آلمان به همین منظور راه‌اندازی کرده است به چند زبان از جمله پشتو و عربی و فارسی «خدمات و امکاناتی» شرح داده شده که مهاجران می‌توانند در کشور خود دریافت کنند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

16 + 10 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!