تروریست‌های مالزیایی دلتنگ ناسی لماک

یک متخصص مبارزه با تروریسم گفت که برخی از اعضای مالزیایی گروه تروریستی داعش به او گفته‌اند که بسیار دلتنگ ناسی لماک هستند.
یک متخصص مبارزه با تروریسم گفت که برخی از اعضای مالزیایی گروه تروریستی داعش به او گفته‌اند که بسیار دلتنگ ناسی لماک هستند.

نورهدی اسماعیل، متخصص امور مبارزه با تروریسم و رئیس موسسه بین‌المللی برای صلح در اندونزی است که در جریان ساخت یک مستند در خصوص زندگی شبه‌نظامیان مالزیایی و اندونزیایی گروه تروریستی داعش با برخی از آنها دیدار داشته است.

وی در خصوص این دیدار می‌گوید: آنها که با وعده شهادت و پیروزی به داعش پیوسته‌اند اکنون پشیمان هستند. آنها می‌خواهند به خانه بازگردند و از زندگی راحت و ناسی لماک لذیذشان لذت ببرند.

وی گفت: آنها می‌گویند که دلشان برای ناسی لماک تنگ شده است حال آنکه داعش در تبلیغات خود وعده زندگی بسیار راحت و لذت بخش را به آنها می‌دهد.

وی تصریح کرد: آنها زندگی بسیار سختی دارند و بسیاری از مواقع بر سر دختران با یکدیگر در حال جنگ هستند. آنها نمی‌توانند به خانه بازگردند زیرا می‌ترسند که دستگیر شوند.

وی افزود: آنها خسته شده و تحت استرس شدید قرار دارند، بنابراین اغلب آنها تمایل دارند تا به بمب‌گذاران انتحاری تبدیل شوند تا از این شرایط خلاصی پیدا کنند.

منبع: روزنامه استار

پاسخی ارسال کنید

*

*

12 + یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!