تغییر زمان همایش بین‌المللی حلال مالزی به دلیل نگرانی از کرونا

توریست مالزی – دوازدهمین همایش بین المللی حلال مالزی که قرار بود در ماه آوریل ۲۰۲۰ برگزار شود به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا و امنیت شرکت کنندگان...
توریست مالزی – دوازدهمین همایش بین المللی حلال مالزی که قرار بود در ماه آوریل ۲۰۲۰ برگزار شود به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا و امنیت شرکت کنندگان به سپتامبر موکول شد.

به گزارش salaamgateway، دوازدهمین دوره همایش بین المللی حلال که قرار بود در تاریخ ۱-۲ آوریل ۲۰۲۰ در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و قرار است در تاریخ ۱-۲ سپتامبر تغییر زمان دهد.

شرکت توسعه حلال، برگزار کننده این همایش بین المللی اعلام کرد تصمیم مذکور پس از بررسی های دقیق و مشورت با ذینعفان از جمله وزارتخانه ها و آژانس های مختلف در رابطه با وضعیت ویروس کرونا گرفته شده است.

حریر الآفرین سحری مدیر ارشد اجرایی این سازمان گفت: سلامتی و امنیت شرکت کنندگان همایش برای ما همیشه در بالاترین اولویت قرار داشته است و مطابق با اقدامات ایمنی توصیه شده، اقدامات احتیاطی بیشتری را انجام می دهیم و بعد در ماه سپتامبر میزبان این همایش خواهیم بود.

وی ضمن عذرخواهی از تغییر زمان همایش افزود: هرچند برای ما بسیار ناراحت کننده است با توجه به این شرکت کنندگان مشتاقانه منتظر حضور در همایش بودند و تمهیدات لازم اتحاذ می شد.

پیش بینی می شود این همایش میزبان چندین مقام رسمی از سوی دولت های خارجی و همچنین رهبران شرکت های محلی و بین المللی با حضور چندین وزیر کلیدی مالزی باشد. قرار است بیش از ۱۰۰۰ نماینده از سراسر جهان نیز در این گردهمایی شرکت داشته باشند.

در حالی که گفته می شود، وضعیت شیوع بیماری ویروسی کرونا در مالزی تحت کنترل است ، محدودیت های مسافرتی که توسط برخی کشورها صادر شده ، باعث عدم قطعیت ها و اختلال در سفرها شده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

17 − هشت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!