تکاپوی شبانه در پاسار بورونگ

توریست مالزی- در ساعت ۳ صبح، بزرگترین بازار عمده فروشی در شهر با ۴۴۸ غرفه فعالیتش را شروع می کند. کامیون های سبزی، میوه و مواد خوراکی از قبیل...
توریست مالزی- در ساعت ۳ صبح، بزرگترین بازار عمده فروشی در شهر با ۴۴۸ غرفه فعالیتش را شروع می کند. کامیون های سبزی، میوه و مواد خوراکی از قبیل مرغ و ماهی، صدف، خرچنگ از تمام مناطق بار خود را در این بازار خالی می کنند. صدها نفر از کارکنان بارگیری، بسته بندی و مهر و موم با سرعت زیاد کار خود را پیگیری می کنند، چرا که با شروع صبح کارشان خاتمه می یابد.



کامیون هایی با بار پیاز، چیلی، گلابی، مرغ، میوه ها و انواع سبزی های برگ سبز ظاهر می شوند. اما اقدام واقعی در بخش غذاهای دریایی صورت می گیرد.

برخی از غرفه داران در اینجا نیز منحصرا شرکت های خانوادگی هستند. توزیع کنندگانی که بیش از ۵۰ سال در این بازار فعال بوده‌اند. سالهاست که این غرفه داران با رستوران ها، فروشندگان خیابانی و مصرف کنندگانی که به صورت عمده خرید می کنند، روابط تجاری بسیار قوی دارند.

پاسار بورونگ کوالالامپور مانند شهر فرنگ است که با زمان در حال تغییر است، درست قبل از طلوع خورشید طغیانگر و بعد از ساعت ۹ صبح به شهر ارواح تبدیل می شود.

Address:Pusat Bandar Utara Selayang, 68100 Selangor
Opening hours: Daily, 3am-9am


پاسخی ارسال کنید

*

*

6 − چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!