تکواندوکاران نونهال ایران بر بام آسیا ایستادند

توریست مالزی- دومین دوره رقابت های تکواندوی نونهالان قاره کهن که به میزبانی ویتنام آغاز شده بود، عصر چهارشنبه با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید. تکواندوکاران دختر و پسر...
توریست مالزی- دومین دوره رقابت های تکواندوی نونهالان قاره کهن که به میزبانی ویتنام آغاز شده بود، عصر چهارشنبه با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید. تکواندوکاران دختر و پسر ایران با کسب ۱۹ مدال رنگارنگ و با اقتدار به عنوان نخست مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا دست یافتند.

در این مسابقات، ۱۹۰ ورزشکار از ۱۶ کشور (ایران، مالزی، قزاقستان، فلسطین، کره جنوبی، فیلیپین، مغولستان، اردن، تایوان، ازبکستان، اندونزی، هنگ کنگ، هند، عربستان، ویتنام و پاکستان) حضور داشتند. در نهایت، دختران تکواندوی ایران با کسب ۶ مدال طلا، ۳ نقره، یک برنز و ۹۳ امتیاز مقتدرانه بر روی سکوی قهرمانی آسیا ایستاده و از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.قزاقستان با یک مدال طلا، یک نقره، ۵ برنز و ۴۱ امتیاز نایب قهرمان شد و چین تایپه نیز با ۲ مدال طلا، یک نقره و ۴۰ امتیاز سوم شد. کره‌جنوبی و ویتنام نیز در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

در بخش پسران، هوگوپوشان نونهال ایران با کسب ۶ مدال طلا، یک نقره، ۲ برنز و ۸۵ امتیاز توانست برای دومین دوره متوالی عنوان نخست آسیا را به خود اختصاص دهند. اردن با یک مدال طلا، ۳ نقره، ۲ برنز و ۴۲ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و قزاقستان با ۲ نقره، ۳ برنز و ۳۱ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد. کره‌جنوبی و چین تایپه به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

منبع: ایرنا

 

پاسخی ارسال کنید

*

*

دوازده + یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!