تیم جودو کارگران ایران مقتدرانه قهرمان جهان شد

توریست مالزی- تیم جودو کارگران ایران با کسب هشت مدال ارزشمند در پنجمین دوره رقابت های جهانی کارگران در لتونی با اقتدار به مقام قهرمانی رسید. «کیوان بهرامی» در وزن...
توریست مالزی- تیم جودو کارگران ایران با کسب هشت مدال ارزشمند در پنجمین دوره رقابت های جهانی کارگران در لتونی با اقتدار به مقام قهرمانی رسید. «کیوان بهرامی» در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم در دور نخست حریفانی از اتریش و بلژیک را شکست داد و در فینال با غلبه بر حریف خود به نشان طلا رسید.

در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم نیز «قاسم نوری زاده» پس از غلبه بر حریفانی از فنلاند، فرانسه، لتونی و انگلیس مدال طلا را به گردن آویخت. «الیاس علی اکبری» در وزن ۸۱ کیلوگرم جودوکاران بلژیک و اتریش را در کمتر از ۲۰ثانیه ضربه فنی کرد و دور سوم حریف فرانسوی را نیز با اقتدار مغلوب کرد و پس از غلبه بر حریف گرجستانی خود به دیدار پایانی راه یافت. اما در دیدار نهایی با قبول شکست مقابل حریف تونسی صاحب مدال نقره شد.

در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم «حامد رشیدی» با شکست حریف انگلیس به مرحله حذفی صعود کرد و پس از شکست حریفان، مدال طلای این وزن را به گردن آویخت. «حمید سجادی فر» نیز در وزن به علاوه ۱۰۰ کیلوگرم در دور نخست مقابل حریف انگلیسی خود شکست خورد اما در مرحله بعد با ضربه فنی کردن جودوکار بلژیکی به دور بعد راه یافت و در نهایت صاحب مدال ارزشمند طلا شد.

«محسن هادیی» نیز در همین وزن با شکست حریفانی از انگلیس و فرانسه به دیدار نیمه نهایی رسید و در این مرحله با قبول شکست مقابل سجادی فرد هم وطن خود به دیدار رده بندی رفت که با غلبه بر حریف خود به مدال برنز رسید. «مسعود خان احمد لو» نیز در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم و «مجتبی نیک بین» نیز در منهای ۱۰۰ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند.

منبع: ایرنا

 

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهارده + هفت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!