تیم ملی ایران در تفنگ سه وضعیت رقابت‌های دانشجویان جهان هشتم شد

توریست مالزی – تیم ملی تیراندازی ایران در رشته تفنگ سه وضعیت رقابت‌های دانشجویان جهان، در رده هشتم ایستاد. به گزارش ایسنا، رقابت‌های تیراندازی دانشجویان جهان در مالزی آغاز...


توریست مالزی – تیم ملی تیراندازی ایران در رشته تفنگ سه وضعیت رقابت‌های دانشجویان جهان، در رده هشتم ایستاد.








به گزارش ایسنا، رقابت‌های تیراندازی دانشجویان جهان در مالزی آغاز شد. در این روز ۳۸ تیرانداز در مقدماتی تفنگ سه وضعیت مردان در خط آتش قرار گرفتند. ایران در این رشته ۳ نماینده داشته که محمد حسین کریمی با امتیاز ۱۱۴۸.۴۵ در رده چهاردهم، مهیار صداقتی با امتیاز ۱۱۲۵.۲۸ در رده سی و دوم و امیرحسین گلپسند با امتیاز ۱۱۱۶.۳۱ در رده سی و چهارم ایستادند.
تیم ملی ایران نیز متشکل از کریمی، گلپسند و صداقتی با مجموع ۳۳۸۹.۱۰ در رده هشتم قرار گرفت. در بخش تیمی این رشته ۱۰ تیم حضور داشتند که تیم‌های ایتالیا، روسیه و کره در رده‌های اول تا سوم تفنگ سه وضعیت قرار گرفتند.
لورنزو باسی از ایتالیا، لوکاسی فیسچر از آلمان و جونی استنستروم از فنلاند در رده‌های اول تا سوم فینال رشته تفنگ سه وضعیت ایستادند.

هفتمین دوره رقابت‌های تیراندازی دانشجویان جهان با حضور ۱۷۶ ورزشکار از ۲۴ کشور جهان از ۲۳ تا ۲۷ اسفند ماه در شهر کوالامپور مالزی پیگیری می‌شود و ایران با ۱۰ نماینده در این رقابت‌ها حضور دارد.



پاسخی ارسال کنید

*

*

هفت + هفت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!