جزئیات اکران دوباره ‘فروشنده’ در مالزی

سینماهای بین المللی وابسته به شرکت 'جی.اس.سی' مالزی فیلم 'فروشنده' اثر 'اصغر فرهادی' را که برنده جایزه اسکار شده بود، بار دیگر اکران می کنند.
توریست مالزی – سینماهای بین المللی وابسته به شرکت ‘جی.اس.سی’ مالزی فیلم ‘فروشنده’ اثر ‘اصغر فرهادی’ را که برنده جایزه اسکار شده بود، بار دیگر اکران می کنند.

این فیلم اصغر فرهادی که دومین اسکار را برای وی به ارمغان آورد و در رسانه های مالزی نیز دریافت این اسکار بازتاب داشت ۲۷ ژوئیه (پنجم مرداد ماه) برای دومین بار در این کشور به نمایش در می آید.

به نوشته روز یکشنبه تارنمای روزنامه ‘نیو استریت تایمز’، ۶۰ بلیط رایگان برای تماشای این فیلم در اختیار خوانندگان این روزنامه قرار می گیرد که هر خواننده می تواند تا دو بلیط برای ردیف های ویژه دریافت کند.

زمان استفاده از این بلیط ها روز ۱۸ ژوئیه (۲۷ تیرماه) در سالن شماره ۱۰ سینمای ‘مید ولی’ شهر کوالالامپور که پیش نمایش فیلم فروشنده خواهد بود، ارائه می شود.

اعطای این بلیط ها از روز ۱۱ ژوئیه (۲۰ تیرماه) آغاز و تا هجدهم این ماه (۲۷ تیرماه) نیز ادامه دارد و کسانی که زودتر مراجعه نمایند می توانند پیش نمایش این فیلم را به صورت رایگان تماشا کنند.

این فیلم پس از آن در ۲۷ ژوئیه (پنجم مرداد) در سینماهای ‘مید ولی’، ‘پاویلیون’، ‘وان اوتاما’ و ‘جرنی پلازا’ در شهرهای کوالالامپور و ‘یپنانگ’ نمایش داده می شود.

‘جی.اس.سی’ بزرگترین سینمای زنجیره ای مالزی است که که در مجموع دارای ۳۳ سینما و ۳۲۹ سالن نمایش است.

بزرگترین سینمای این مجموع در مرکز خرید ‘مید ولی’ قرار دارد و دارای دو هزار و ۷۶۳ صندلی است.

این فیلم اصغر فرهادی اسفند ماه گذشته نیز برای نخستین بار در یک سینمای ‘تی.وی.جی’ مجتمع برج های دو قلوی پتروناس (کی.ال.سی.سی) شهر کوالالامپور پایتخت مالزی به نمایش در آمد.

این فیلم که از سوی جشنواره اسکار در سال ۲۰۱۷ به عنوان برترین اثر غیرانگلیسی زبان معرفی شد، مربوط به زوجی به نام رعنا و عماد با بازی شهاب حسینی و ترانه علیدوستی است که در حال ایفای نقش در نمایشنامه مرگ فروشنده نوشته ‘آرتور میلر’ هستند و برش هایی از زندگی آنان و وقایع نامنتظره را روایت می کند.

تارنمای روزنامه ‘نیو استریت تایمز’ نوشت: فیلم جدایی نادر از سیمین این کارگردان همچنین اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان سال ۲۰۱۲ را بدست آورد که نخسیتن اثر ایرانی بود که به این جایزه دست یافت.

کارگردانی، نویسندگی و تولید فیلم فروشنده نیز مانند جدایی نادر از سیمین توسط فرهادی انجام شده است.

این فیلم برنده جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ و بهترین بازیگر نقش مرد برای شهاب حسینی و همچنین برنده جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی ‌زبان است.

منبع: ایرنا

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!