جزئیات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سه شهر مالزی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی روز شنبه اعلام کرد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با استقرار 6 صندوق رای در سه شهر مالزی برگزار می شود.
توریست مالزی – مرضیه افخم، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی روز شنبه اعلام کرد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با استقرار ۶ صندوق رای در سه شهر مالزی برگزار می شود.

بلندپایه ترین دیپلمات جمهوری اسلامی ایران در مالزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد صندوق های اخذ رای در شهرهای کوالالامپور، جوهور و پیننگ مستقر و اقدام به اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری از ایرانیان مقیم می کنند.

وی گفت که ۴ صندوق اخذ رای برای ایرانیان مقیم شهر کوالالامپور پایتخت مالزی در نظر گرفته شده است و در شهرهای جوهور و پیننگ نیز هر کدام یک صندوق اخذ رای اقدام به جمع آوری آرای ایرانیان مقیم خواهد کرد.

افخم اعلام کرد شعب اخذ رای از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت به وقت مالزی رای گیری از ایرانیان مقیم این کشور جنوب شرق آسیا را انجام می دهند.

وی اضافه کرد نشانی دقیق محل های استقرار صندوق اخذ رای از روز دوشنبه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت که ایرانیان مقیم مالزی می توانند آزادانه و در کمال امنیت رای خود را که یکی از مهمترین حقوق شهروندی آنها است در شعب اخذ رای به صندوق بیاندازند.

سفیر ایران اظهار امیدواری کرد با حضور گسترده ایرانیان مقیم مالزی میزان خوب مشارکت مردمی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری وجود داشته باشد.

افخم از جمع ایرانیان مقیم مالزی دعوت کرد روز ۲۹ اردیبهشت در شعب اخذ رای حضور یابند و مشارکت گسترده ای در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند و برگ زرین دیگری در کارنامه مشارکت مردمی برای اقتدار کشور در صحنه های مختلف ثبت کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هفته آینده ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برابر با ۱۹ می ۲۰۱۷ به طور همزمان در سراسر ایران و ۱۳۰ کشور جهان برگزار می شود.

دارا بودن تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و داشتن ۱۸ سال تمام تا ۲۹ اردیبهشت امسال از شرایط شرکت کنندگان در انتخابات برای رای دادن است.

شرکت کنندگان در انتخابات باید برای رای دادن شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند، اما ایرانیان خارج از کشور در صورت همراه نداشتن شناسنامه و کارت ملی می توانند با ارائه گذرنامه ایرانی در انتخابات شرکت کنند.

منبع: ایرنا

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!