جزیره لنکاوی (Langkawi Island)

لنکاوی سرزمین شگفتی های طبیعی
توریست مالزی – مجمع الجزایر لنکاوی متشکل از ۹۹ جزیره می باشد که در دریای آندامان در جنوب تایلند قرار گرفته اند. سواحل بسیار زیبا و امکانات تفریحی جذاب با انواع بازی های مفرح گردشگران را گروه گروه به لنکاوی می کشاند. بهترین جزایر لنکاوی شامل : پانتی سنانگ، بورابی، پانتی کوک و پانتی داتای می باشند.

اماکن اقامتی از هتل های درجه یک مانند داتای و آندامان گرفته تا هتل آپارتمان ها و خانه های کم هزینه جهت رفاه حال گردشگران در این جزیره وجود دارند. پارک پولائر پالار که در ۲۰ کیلومتری لنکاوی واقع شده است بهترین مکان برای غواصی می باشد و قایق های مخصوص, گردشگران مشتاق را به این پارک منتقل می کنند.

لنکاوی منطقه آزاد تجاری بوده و فروشگاه های بزرگ شهر انواع کالاهای مورد نیاز مصرف کنندگان را در اختیار آنان قرار می دهند. زیبا ترین مرکز خرید نیز در فرودگاه لنکاوی قرار دارد. خدمات کشتیرانی در طول روز از مناطق کوالا پرلیس, کوالا کداه و پینانگ به لنکاوی وجود دایر می باشد.

اغلب گردشگران براین باورند که بزرگترین جذابیت لنکاوی طبیعت بکر و دست نخورده آن است. شالیزار های زیبا و گله های گاومیش که در حال چرا هستند به این جزیره چشم اندازی ساده و روستایی بخشیده است. ویژگی بارز طبیعت لنکاوی صخره های آهکی است که با جنگل های سرسبز احاطه شده اند.

در این جزیره جذابیت های طبیعی بسیاری انتظار گردشگران را می کشد. قایق سواری در میان گیاهان چندل را حتما تجربه کنید. یکی دیگر از معدود جذابیت ها و زیبایی های این سفر غذا دادن به عقاب ها در زیستگاه طبیعی شان است. در مجاورت لنکاوی غار هایی وجود دارد که آشیانه و زیستگاه هزاران خفاش میوه خوار است. علاوه بر این گردش در جنگل های انبوه با درختان سایبانی شکل بسیار به یاد ماندنی خواهد بود.

گردشگران می توانند به تنهایی و پیاده به استیون ولز رفته و در حوضچه های صخره ای آن شنا کنند. تله کابین لنکاوی نیز گردشگران را به قله کونونگ مات سین سانگ واقع در ارتفاع ۷۰۰ متری حمل می کنند و از این نقطه گردشگران می توانند تمامی جزایر مجاور و حتی تایلند را مشاهده نمایند. گردش در غار های دریایی، جزایر متروکه و دریاچه های زیبا یکی دیگر از تفریحات به یاد ماندنی به شمار می رود.

گردش دریایی بروی قایق های موتوری لوکس و قایق های بادبانی هنگام غروب آفتاب، لنکاوی را به محلی مناسب برای تفریحات دریایی و قایق سواری تبدیل کرده است.

Langkawi (2) Langkawi_Sky_Cab0 langkawi0005554856ba31fa4Dataran-Helang-antara-mercu-tanda-Langkawi-dan-merupakan-tugu-tumpuan-pelancong-yang-terkemuka-di-Pulau-Langkawi

پاسخی ارسال کنید

*

*

سیزده + 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!