جوان هندی والدینش را به خاطر به دنیا آوردنش به دادگاه می‌کشاند

توریست مالزی – یک جوان هندی ۲۷ ساله بنا دارد پدر و مادرش را به خاطر به دنیا آوردنش بدون رضایت‌ خودش مورد پیگرد قانونی قرار دهد. به گزارش...
توریست مالزی – یک جوان هندی ۲۷ ساله بنا دارد پدر و مادرش را به خاطر به دنیا آوردنش بدون رضایت‌ خودش مورد پیگرد قانونی قرار دهد.
به گزارش یورونیوز، رافائل ساموئل جوان تاجر اهل بمبئی که قصد چنین شکایتی دارد، می‌گوید: «به دنیا آوردن بچه به این دنیا کار اشتباهی است چرا که آنها باید زندگی توام با رنج را برای سال‌هال سال تحمل کنند. اگرچه می‌دانم که اخذ رضایت از ما پیش از تولد امکان‌پذیر نیست اما بالاخره این تصمیم ما نبوده که به این دنیا بیاییم. ما از کسی نخواستیم ما را به این دنیا بیاورد. باید برای ادامه این زندگی به ما پرداخت مالی شود.»
ساموئل همچنین گفته که او با والدینش که هر دوشان وکیل هم هستند به خوبی کنار می‌آید. او همچنین پیش‌بینی کرده آنها احتمالا با این خواسته او با خنده و شوخی کنار می‌آیند.
ساموئل یک سال پیش صفحه‌ای به نام «نیهیلاناد» در فیس‌بوک ساخت و در آن پوستری از خودش با ریش ساختگی و ماسکی بر چهره منتشر کرد. پیام او در این پوستر پیامی ضدباروری بود با تاکید بر این که «آیا مجبور کردن یک بچه به حضور در این دنیا و اجبار به این که کار داشته باشد نوعی برده‌داری و آدم‌ربایی نیست؟ پدر و مادر شما از شما به عنوان یک سگ یا اسباب‌بازی استفاده کرده‌اند. شما به آنها مدیون نیستید بلکه برای آنها ابزار سرگرمی هستید.»
کاویتا کارناد، مادر ساموئل در واکنش به درخواست حقوقی فرزندش گفت: «من باید جسارت پسرم را تحسین کنم که با وجود این که می‌داند پدر و مادرش وکیل هستند آنها را به دادگاه فراخوانده است. اگر رافائل بتواند توضیح عقلانی بیاورد که ما چطور می‌توانستیم پیش از تولد او رضایت او را به دست آوریم من اشتباه خود را خواهم پذیرفت.»
باور ساموئل در واقع ریشه در چیزی دارد که به آن ضدناباروری گفته می‌شود. حرف این تفکر این است که زندگی سراسر بدبختی است و افراد باید فورا جلوی زاد و ولد را بگیرند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

18 + 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!