جیرجیرک یک سوپرغذاست و مالزی تولیدکننده‌ی آن

توریست مالزی – جیرجیرک حشره‌ای همه چیزخوار است که وجودش در مالزی به عنوان یک سوپرغذا می تواند آن را جایگزین مناسب و پایداری برای پروتئین حیوانی کند. جیرجیرک...
توریست مالزی – جیرجیرک حشره‌ای همه چیزخوار است که وجودش در مالزی به عنوان یک سوپرغذا می تواند آن را جایگزین مناسب و پایداری برای پروتئین حیوانی کند. جیرجیرک همچنین سرشار از آهن و کلسیم است.
به گزارش استار، کوین وو، ۲۶ ساله، موسس شرکت Ento با بیان مطلب بالا گفت: جیرجیرک سه برابر بیش از گوشت گاو و مرغ پروتئین دارد و دارای آهن به میزان ۷ برابر کلم و فیبر به میزان ۴ برابر بلغور است.
شرکت Ento که پارسال تاسیس شده، یک مزرعه سرپوشیده جیرجیرک دارد و جیرجیرک برشته با طعم اصلی، طعم کیم‌چی کره‌ای و طعم تخم‌مرغ شور تولید می‌کند.
کوین وو در سخنرانی‌اش در حاشیه کنفرانس و نمایشگاه تکنولوژی سبز و تولیدات اکوزیستی گفت: پرورش جیرجیرک کاملا پایدار و حافظ محیط زیست است، زیرا با مصرف زمین و آب کمتر در قیاس با پرورش دام، گازهای گلخانه‌ای کمتری نیز تولید می کند. فقط دو ماه کافی است تا در محیط مناسب جیرجیرک به بلوغ برسد و به غذا تبدیل شود. زمانی که جیرجیرک‌ها بالغ می‌شوند، ما آنها را منجمد می‌کنیم و سپس در آب داغ می‌شوییم تا از هرگونه باکتری عاری شوند. سپس آنها را در تنورهای صنعتی کندسوز خود برشته می‌کنیم.
وی افزود: جیرجیرک‌ها ترد و برشته می‌شوند و به آزمایشگاه ارسال می‌گردند تا از نابودی باکتری‌های مضر اطمینان یابیم و ارزش غذایی آنها را نیز بسنجیم. محصول ما در وزارت بهداشت ثبت شده و توسط آزمایشگاه‌های معتبر پیش از ورود به بازار بررسی شده است. هم‌اکنون، محصول ما به آمریکا، استرالیا و سنگاپور صادر می‌شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

13 − یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!