حضور گروه نوای زاگرس در فستیوال موسیقی بومی کشورهای جهان در مالزی

توریست مالزی – کارگردان گروه موسیقی نوای زاگرس گفت: این گروه موسیقی بختیاری تنها نماینده ایران در فستیوال موسیقی بومی کشورهای جهان که با بیش از ۳۰ کشور در...
توریست مالزی – کارگردان گروه موسیقی نوای زاگرس گفت: این گروه موسیقی بختیاری تنها نماینده ایران در فستیوال موسیقی بومی کشورهای جهان که با بیش از ۳۰ کشور در شهر کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود شرکت می‌کند.
به گزارش قدس آنلاین، داوود سلیمانی کارگردان گروه موسیقی بختیاری نوای زاگرس گفت: این گروه موسیقی بومی ایران با هنرمندی فرهاد بیژن پور به عنوان خواننده و فرشید توکلی و سعید شهریاری بعنوان نوازنده در ۴ آبان ۹۸ مطابق با ۲۶ اکتبر ۲۰۱۹ در منطقه دامنسرا شهرکوالالامپور میزبان علاقمندان موسیقی به ویژه ایرانیان مقیم مالزی خواهد بود.
سلیمانی اجرای قطعات موسیقی بختیاری همراه با مراسم آیینی چوب بازی و رقص دستمال را از برنامه‌های این گروه هنری برشمرد و افزود: گروه موسیقی نوای زاگرس به تهیه کنندگی علی شانه سازان و به کارگردانی داوود سلیمانی برنامه موسیقی خود را ارائه خواهند داد و علاقمندان جهت حضور در این فستیوال و کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق کانال اطلاع رسانی sepheroxin@ از آخرین اخبار این گروه موسیقی باخبر شوند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

نوزده + بیست =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!