حمله حامیان نجیب به ماهاتیر محمد با کفش و صندلی + فیلم

نخست‌وزیر سابق مالزی که در سالن اجتماعاتی علیه نجیب رزاق سخنرانی می‌کرد، با اعتراض برخی روبرو شد که به سمت او کفش و بطری آب پرتاب می‌کردند. او در نهایت مجبور شد محل را ترک کند.
توریست مالزی – نخست‌وزیر سابق مالزی که در سالن اجتماعاتی علیه نجیب رزاق سخنرانی می‌کرد، با اعتراض برخی روبرو شد که به سمت او کفش و بطری آب پرتاب می‌کردند. او در نهایت مجبور شد محل را ترک کند.

به نقل از استریت تایمز، ماهاتیر محمد، نخست‌وزیر سابق ۹۲ ساله مالزی و سایر رهبران اپوزیسیون مجبور شدند سالن سخنرانی را که اکثر آنها از حامیان اپوزیسیون بودند، ترک کنند. همچنین برخی از حاضرانی که هویتشان مشخص نیست، به روی سن صندلی پرتاب کردند و دو صندلی را هم آتش زدند.

این اقدامات خشونت‌آمیز موجب درگیری حامیان اپوزیسیون و مهاجمان شد. این حادثه زمانی رخ داد که ماهاتیر محمد در حال پاسخ دادن به سوالات بود. پیش از این اتفاق ماهاتیر در حال انتقاد از نجیب رزاق، نخست‌وزیر کنونی مالزی بود. از رزاق خواسته شده بود تا در این جمع شرکت کرده و از خود دفاع کند اما او نپذیرفته بود.

این درگیری به بیرون از این سالن اجتماعات هم کشیده شد. سه نوجوان ۱۷ تا ۱۹ ساله توسط مردم تحویل پلیس شدند که همگی دانشجو هستند. به گفته رهبر شاخه جوانان حزب اپوزیسیون ماهاتیر محمد، این افراد همگی لباس‌هایی در حمایت از او پوشیده بودند که به صورت رایگان توزیع شده بود.

منبع: ایسنا

در فیلم زیر می‌توانید بخش‌هایی از این آشوب را تماشا کنید:


پاسخی ارسال کنید

*

*

4 × دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!