حمل مشعل بازی های آبی کوالالامپور

توریست مالزی- حمل مشعل در سلانگور به مناسبت ۲۹ امین دوره بازی های آبی و نهمین دوره بازی های پارا آ سه آن از ۳۱ جولای تا ۵ آگوست خواهد...
توریست مالزی- حمل مشعل در سلانگور به مناسبت ۲۹ امین دوره بازی های آبی و نهمین دوره بازی های پارا آ سه آن از ۳۱ جولای تا ۵ آگوست خواهد بود. در این رویداد ۳۹۰ حامل مشعل شرکت خواهند داشت. این رویداد از کوالا لانگات شروع میشود و در منطقه  پتالینگ خاتمه می یابد.

این رویداد با پاراگلایدینگ در بوکیت جوگرا در بعد از ظهر دوشنبه ۳۱ جولای آغاز میشود و پس از آن با دو ۶.۷ کیلومتر از بوکیت جوگرا تا کالج Matriculation سلانگور ادامه می یابد. در روز اول آگوست، مشعل از تسکو به هتل Apps در Pasir Penambang برده خواهد شد.

در روز ۲ آگوست ، مشعل از Pekan Sungai Besar در Sabak Bernam به Sungai Haji Dorani برده خواهد شد. در روز ۳ آگوست، مشعل از Dataran Belia Kampung Sungai Batu Putih به امپنگ پوینت حمل خواهد شد.

در روز ۴ آگوست، مشعل از فرودگاه بین المللی کوالالامپور به دفتر ایرآسیا در سپنگ حمل خواهد شد. در روز ۵ آگوست، مشعل از مک دونالد کوتا دامنسرا به شرکت F & B در شاه علم برده خواهد شد. در روز ۶ آگوست ، حاملان مشعل بازی ها در ساعت ۸ صبح در کی ال سی سی گرد هم می آیند و مشعل را به نماینده Wlayaj Persekutuan Kuala Lumpur تحویل میدهند.

منبع: روزنامه استار

پاسخی ارسال کنید

*

*

5 × 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!