خانه واژگون (Upside Down House)

توریست مالزی- خانه واژگون یکی از مراکز دیدنی و توریستی کوالالامپور در کی ال تاور(KL Tower)، جالان رملی (Jalan P. Ramlee) واقع است. از نکات برجسته این مکان اتاق...
توریست مالزی- خانه واژگون یکی از مراکز دیدنی و توریستی کوالالامپور در کی ال تاور(KL Tower)، جالان رملی (Jalan P. Ramlee) واقع است. از نکات برجسته این مکان اتاق های واقعی یک خانه از جمله آشپزخانه، نشیمن، اتاق خواب اصلی و اتاق زیر شیروانی است که همه به گونه ای واژگون طراحی شده و محیطی شاد و مناسب برای بازدید و عکاسی فراهم کرده است.

یکی از محبوب ترین نقاط مناسب عکاسی، اتاق کودک است که در آن انواع اسباب بازی ها، لباس ها و حتی پوشک نوزاد هم طراحی شده است. برای بازدید از این مکان بسته به مدت زمان لازم برای عکسبرداری حدودا بین ۳۰ دقیقه تا یک ساعت زمان لازم است.

بلیط ورودی این مجموعه برای بزرگسالان ۲۰ رینگت و کودکان ۱۵ رینگت در نظر گرفته شده است. ساعت بازدید همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۷ غروب است.

این مجموعه توریستی در ۲ کیلومتری ایستگاه منوریل بوکیت ناناس (Bukit Nanas) و راجا چولان (Raja Chulan) واقع است و امکان دسترسی با وسایل نقلیه عمومی هم دارد.

Location: KL Tower, Jalan P. Ramlee, Kuala Lumpur


Tel: +6010 802 7547


پاسخی ارسال کنید

*

*

چهار × پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!