خرج مفت موقوف

توریست مالزی – سرویس‌هایی چون آمازون پرایم، اسپاتیفای و نتفلیکس معمولا یک تا سه ماه، به کاربران خدمات رایگان ارائه می‌دهند به این امید که کاربر از این خدمات...
توریست مالزی – سرویس‌هایی چون آمازون پرایم، اسپاتیفای و نتفلیکس معمولا یک تا سه ماه، به کاربران خدمات رایگان ارائه می‌دهند به این امید که کاربر از این خدمات راضی باشد و پس از پایان این دوره، حق اشتراک یا آبونه بپردازد.
به گزارش بی بی سی، بسیاری هستند که نمی‌خواهند پس از پایان دوره آزمایشی از این خدمات استفاده کنند اما لغو اشتراک را فراموش کرده‌اند. برای استفاده از دوره آزمایشی باید در این سایت‌ها نام‌نویسی کرد. یکی از ورودی‌ها در این مرحله، اطلاعات بانکی است. این شرکت‌ها درآمد خوبی از کابرانی دارند که بی‌خبر از هر جا به پرداخت ماهانه حق اشتراک ادامه می‌دهند بدون آن که خدماتی دریافت کنند.
DoNotPay (پول نپرداز) برنامه‌ای است که شهرتش را به این علت به دست آورده که از طرف شما به جریمه‌های مربوط به پارکینگ اعتراض می‌کند. حالا ویژگی جدیدی که به اپ DoNotPay افزوده شده، کمک می‌کند تا پرداخت خودکار اشتراک را متوقف کنید.
این امکان تازه که Free Trial Surfing (موج‌سواری بر دوره آزمایشی رایگان) نام دارد، کمک می‌کند تا با دردسر کمتری از خدمات رایگان، در دوره آزمایشی وب‌سایت‌هایی مثل اسپاتیفای، نتفلیکس و آمازون پرایم، بهره‌مند شوید.
به این صورت که کارت بانکی مجازی و نشانی ایمیلی جعلی در اختیار قرار می‌دهد تا هنگام نام‌نویسی در دوره آزمایشی از آن استفاده کنید. یک شماره کارت مجازی، تاریخ انقضای کارت، کد پستی و کد سه‌رقمی CVV همراه با نشانی ایمیل جعلی حاصل این ویژگی جدید است.
نشانی ایمیل جعلی، همه ایمیل‌هایی را که از ارائه‌دهنده سرویس دریافت می‌کند برای ایمیل اصلی شما ارسال خواهد کرد در حالی که سایت اصلی نمی‌داند که نشانی اصلی ایمیل شما چیست.
برنامه‌نویس این اپ به بی‌بی‌سی گفت: «ایده این محصول وقتی به ذهنم خطور کرد که فهمیدم بیش از یک سال است که ماهانه ۲۲ دلار به عنوان حق اشتراک به باشگاه ورزشی می‌پردازم بدون آن که از آن استفاده کنم. من کاملا از یاد برده بودم که در آغاز، برای یک دوره آزمایشی نام‌نویسی کرده بودم».لینیل حعل

پاسخی ارسال کنید

*

*

12 + 18 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!