خرچنگ زنده از داخل قابلمه در حال جوشیدن گریخت + فیلم

توریست مالزی – یک خرچنگ سرخ، در تلاش برای فرار کردن از داخل یک سوپ در حال جوشیدن در رستورانی در چین ، مجبور شد از خیر یکی از...

توریست مالزی – یک خرچنگ سرخ، در تلاش برای فرار کردن از داخل یک سوپ در حال جوشیدن در رستورانی در چین ، مجبور شد از خیر یکی از چنگال‌های بزرگش بگذرد و بگریزد. ویدئویی که لحظه فرار این جانور را ثبت کرده است در شبکه های اجتماعی نزدیک به یک میلیون بار دیده شد.





به گزارش بی بی سی، این صحنه غم‌انگیز به وسیله “یوئیکو”، یک کاربر شبکه‌های اجتماعی، ثبت شد و تصویر آن در “وایبو”، یک شبکه اجتماعی پرطرفدار در چین منتشر شد. یوئیکو اعلام کرد که بعد از این اتفاق، سرپرستی این خرچنگ را به عنوان حیوان خانگی به عهده گرفته است.

سایت خبری تایوان نیوز گزارش داد که کاربران وایبو با اظهارنظرهایی چون ” بگذارید برود” و “این جانور را نخورید، ببینید با چه زحمتی برای نجات خودش می‌کشد” از این “خرچنگ شجاع” حمایت کردند. یوئیکو در واکنش به نظرات کاربران نوشت: “گذاشتم زنده بماند. آن را با خودم به خانه آوردم و قرار است در یک آکواریوم از آن نگهداری کنم.”

این نوع خرچنگ که به دلیل چنگال‌های بزرگ و خاردارش در فارسی خارچنگ هم نامیده می‌شود از سخت‌پوستان آب شیرین است که از نظر ظاهری با شاه‌میگوها شباهت دارد. در سال‌های اخیر خوردن این نوع خرچنگ‌ها در چین طرفداران زیادی پیدا کرده است و تعداد رستوران‌ها و مراکز پرورش این جانوران افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر نحوه زنده پختن این سخت‌پوستان از مسائل مناقشه برانگیز بوده است.

خبرگزاری چین به نقل از وزارت کشاورزی این کشور گزارش داد که چین بزرگترین تولید کننده سخت پوستان خوراکی مانند انواع خرچنگ، لابستر و شاه میگو در جهان است.



پاسخی ارسال کنید

*

*

13 + 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!