خودروهایی که جانتان را نجات می‌دهد؛ سانتافه در صدر

توریست مالزی – کیا برای مدل ۲۰۱۸ سورنتو را به لحاظ تکنولوژی‌های ایمنی ارتقا داده و این خودرو را به فناوری‌های جدیدی نظیر چراغ‌های تطبیقی و ترمزهای اضطراری مجهز...
توریست مالزی – کیا برای مدل ۲۰۱۸ سورنتو را به لحاظ تکنولوژی‌های ایمنی ارتقا داده و این خودرو را به فناوری‌های جدیدی نظیر چراغ‌های تطبیقی و ترمزهای اضطراری مجهز نموده است. مدل ۲۰۱۸ سورنتو هم به عنوان یکی از امن‌ترین خودروها از سوی انتخاب شده و هر ۵ امتیاز NHTSA را نیز دریافت کرده است. این خودرو که به تازگی قیمت در بازار ایران به بیش از ۳۱۵ میلیون تومان رسیده یکی از خودروهای محبوب کیا در جهان است که به لطف فضای بزرگ اتاق، ظاهر لوکس و ایمنی بالا توانسته موفقیت بزرگی را عاید کیا موتورز نماید.

به گزارش آفتاب نیوز، آخرین گزارش ۲ موسسه ناظر آمریکایی که در زمینه ایمنی خودروهای حاضر در بازار به تحقیق و آزمایش می‌پردازند حاکی از این نکته مهم است که شاسی‌بلندهای کره‌ای در بالاترین سطح ممکن از لحاظ ایمنی در بین رقبای خود در جهان برخوردارند. ضریب ایمنی، نقش اساسی و مهمی در نمره نهایی خودرو در ایالات متحده آمریکا بازی می کند و این ۶ خودرو در بین بهترین‌ها قرار دارند.

سانتافه محصول هیوندای که پرفروش‌ترین اس‌یووی یک دهه اخیر بازار ایران است، در کنار کیا سورنتو ۲ خودرویی هستند که در نتایج آزمایش‌های اداره امنیت ملی ترافیک بزرگراه‌ها و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها موفق به اخذ بالاترین نمرات شده‌اند. رانندگی با یک خودروی ایمن و با ضریب امنیتی بالا می‌تواند جان شما را نجات دهد مخصوصا در مواقع بروز حوادث شدید که ایمنی بیشتر بدنه و اتاق به تفاوتی میان مرگ، آسیب جدی و زندگی منجر می‌شود.

شاسی‌بلندهای سایز متوسط این بین در میان امن‌ترین خودروهای بازار ضمن داشتن طراحی جدید از امکانات به روز و قیمت مناسب برخوردارند. نتیجه بررسی‌های اخیر اداره امنیت ملی ترافیک بزرگراه ها(NHTSA ) و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS ) باهم به لیستی از بهترین خودروهای این رده از بازار منجر شده که بر اساس امنیت سرنشینان در برابر آسیب دیدگی و سطح عملکرد سیستم‌های محافظ در تعدادی تصادف آزمایشی رتبه‌بندی شده‌اند. ناگفته نماند که بهترین محصولات در همه زمینه‌ها(عملکرد، داخلی، ایمنی، قابلیت اطمینان و نظر منتقدان) امتیاز بالایی کسب کرده‌اند. این شما و این شش اس‌یووی ایمن و برجسته جهان.

تسلا مدل ایکس این یک اس‌یووی سایز متوسط لوکس است که با برد مفید مناسب برای رانندگان علاقمند به آخرین تکنولوژی رانندگی خودران، مقدار زیادی فضا، راحتی بالا و ایمنی فوق‌العاده به ارمغان می آورد. اداره امنیت ملی ترافیک بزرگراه‌ها، امتیاز کامل تست‌های تصادفات آزمایشی را به این خودرو داده است. مدل ایکس فاکتورهای ایمنی استاندارد را نظیر ترمز اضطراری، هشدار برخورد از کنار، هشدار خروج از خطوط جاده و فنآوری های پیشرفته کمک به راننده را داراست.

مزدا سی ایکس خودرویی با سه ردیف صندلی است که ترکیب فوق العاده ای از راحتی، کیفیت و قابلیت هدایت را به کاربرانش ارائه می دهد. برخی از فناوری های پیشرفته ایمنی در این خودرو وجود دارد مانند شناسایی نقاط کور، هشدار برخورد از عقب، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک و سنسور های پارک عقب. این خودرو امتیاز کامل IIHS را در تمام تست ها کسب کرده است.

فولکس واگم توارگ آخرین مدلی است که پیش از به روز رسانی کامل آن به بازار عرضه شده است، اما این به آن معنا نیست که مدل قبلی فاقد استانداردهای ایمنی ضروری است. دوربین عقب، کنترل کروز انطباقی، هشدار برخورد از جلو و ترمز اتوماتیک و اخطار خروج از خطوط جاده از ویژگی‌های مهم این خودرو هستند. خوشبختانه توارگ نمره بالایی از تست ها و تصادفات آزمایشی از سوی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS ) دریافت کرده است.

کیا سونتو برای مدل ۲۰۱۷، کیا به بسته تکنولوژی‌های ایمنی سورنتو، فناوری‌های جدیدی نظیر چراغ‌های تطبیقی و ترمزهای اضطراری را افزوده است. مدل ۲۰۱۸ آن هم به عنوان یکی از امن‌ترین خودروها از سوی انتخاب شده و هر ۵ امتیاز NHTSA را نیز دریافت کرده است. این خودرو که به تازگی قیمت در بازار ایران به بیش از ۳۱۵ میلیون تومان رسیده یکی از خودروهای محبوب کیا در جهان است که به لطف فضای بزرگ اتاق، ظاهر لوکس و ایمنی بالا توانسته موفقیت بزرگی را عاید کیا موتورز نماید.

فولکس اطلس یکی از برتری اس‌یوویهای سایز متوسطی است که در گزارش اخیر وب‌سایت یو.اس نیوز نام آن ذکر شده است. این خودرو قابلیت های نظارت بر نقاط کور، هشدار برخورد از عقب، کنترل کروز انطباقی، استارت از راه دور، کنترل برخورد از جلو به کمک ترمز اتوماتیک، کنترل نور بالای اتوماتیک و اخطار خروج از خطوط جاده را داراست.در همه تست ها به این خودرو نمره بالای ایمنی را داده است.

هیوندای سانتافه این خودرو اس‌یووی اندازه متوسطی است که عملکردی منسجم، سیستم ایمنی سطح بالا و ویژگی های رفاهی بالایی را ارائه می‌دهد. سیستم امداد الکترونیکی ایمنی و سیستم کمک راننده به مدل۲۰۱۷ افزوده شده است. این خودرو به عنوان یکی از امن‌ترین خودروها از سوی IIHS انتخاب شده و هر ۵ امتیاز NHTSA را نیز دریافت کرده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

شانزده + 19 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!