خیابان آلور(Jalan Alor) پاتوغی برای دوستداران و هواخواهان غذا و نوشیدنی

توریست مالزی – واقع شده در قلب کوالالامپور. خیابان الور (Alor) یکی از محبوب ترین پاتوغ های هواداران مواد غذایی و غذای دریایی در مالزی است. در طول روز...
توریست مالزی – واقع شده در قلب کوالالامپور. خیابان الور (Alor) یکی از محبوب ترین پاتوغ های هواداران مواد غذایی و غذای دریایی در مالزی است. در طول روز نسبتا آرام ولی با پایین رفتن خورشید خیابان تبدیل به یک عرصه پرازدحام برای هواداران مواد غذایی در فضای بازمی شود.

مکانی برای ترتیب دادن یک ضیافت برای ذائقه های شما از قبیل چار کویی تیو، بال مرغ یا ماهی کبابی، ساتی، خرچنگ تند و آسام لاکسا وچیزهای دیگر.
میوه های محلی همان فصل را امتحان کنید. معروفترین این میوه ها از قبیل دوریان، منگوستیین و رامبوتان را می توان در غرفه میوه ها در امتداد خیابان پیدا کرد.

درست در پشت جالان بوکیت بینتانگ و کمی دورتر از چانگکات، مکان مورد علاقه غذاخوری در منطقه مثلث طلایی است. ساده ترین راه برای رسیدن به اینجا از طریق مونوریل و MRT است: در ایستگاه بوکیت بینتانگ پیاده شوید و در امتداد جالان بوکیت بینتانگ به سمت شمال بروید: از آنجا تا جالان آلور ده دقیقه پیاده روی است.

منبع: وزارت توریسم مالزی



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پاسخی ارسال کنید

*

*

هجده − سیزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!