خیز مالزی برای دیجیتالیزه ‌کردن گردشگری

توریست مالزی – دولت مالزی در تلاش است تا با طرحی موسوم به سفر جامع دیجیتال، شرایطی را فراهم آورد تا از طریق آموزش و ایجاد مقاصد هوشمند مدیریت...
توریست مالزی – دولت مالزی در تلاش است تا با طرحی موسوم به سفر جامع دیجیتال، شرایطی را فراهم آورد تا از طریق آموزش و ایجاد مقاصد هوشمند مدیریت بومی، صنعت گردشگری خود را توسعه دهد. ماهاتیر محمد، نخست‌وزیر مالزی در کنفرانس جهانی گردشگری که در کوآلالامپور مالزی برگزار شد، طی یک سخنرانی اعلام کرد که با «به آغوش‌کشیدن» فناوری‌های دیجیتال می‌توان صنعت گردشگری را «به دنیای بین‌الملل متصل» کرد و به تحلیل‌های داده‌ای از وضعیت آینده گردشگری دست یافت و علاوه بر همه اینها چرخه عرضه را کوتاه کرد.
ماهاتیر محمد اما در عین حال افزود: برای تحقق چنین هدفی لازم است که فضای جدیدی برای سرمایه‌گذاری ایجاد شود تا شرایط مناسب برای حرکت رو به جلوی صنعت گردشگری فراهم‌ آید. وی گفت:‌ «سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری باید متوازن شود. سیاست‌های ملی باید چنان باشد که انگیزه برای سرمایه‌گذاری در محصولات ناملموس‌تر همچون گردآوری داده‌ها، ایجاد محتوا و پلت‌فرم آنلاین ایجاد شود.»
مالزی همچنین به‌عنوان بخشی از طرح بزرگ‌تری موسوم به «سیاست گردشگری ملی» که بین‌سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۳۰ اجرایی خواهد شد، مناطق خاص گردشگری را طراحی خواهد کرد که در آنها انگیزه‌های سخت‌افزاری و فناوری‌بنیان برای سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری ایجاد خواهد شد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

یک × یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!