دادگاه ژاپن برای «بیوۀ سیاه» حکم اعدام صادر کرد

توریست مالزی – دادگاه ژاپن یک زن سالخورده را که به «بیوه سیاه» مشهور است به دلیل ارتکاب قتل‌های سریالی، به اعدام محکوم کرد. به گزارش یورونیوز، چیساکو کاکهی،...
توریست مالزی – دادگاه ژاپن یک زن سالخورده را که به «بیوه سیاه» مشهور است به دلیل ارتکاب قتل‌های سریالی، به اعدام محکوم کرد.

به گزارش یورونیوز، چیساکو کاکهی، زن ۷۰ ساله ژاپنی تعدادی مرد مسن از جمله همسرش را با سم کشته است. این زن که دستکم سه بار ازدواج کرده و با سه مرد دیگر نیز رابطه داشته است، چهارمین همسر و همچنین دو نفر از شریک‌های زندگیش را طی سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ میلادی با سیانور مسموم کرده و کشته است.

چیساکو کاکهی همچنین در تلاش بوده تا چهارمین قربانی خود را نیز به قتل برساند؛ دادگاه در این موضوع نیز او را مجرم شناخته است. این زن میانسال پس از قتل این افراد با به دست آوردن ارثیه و همچنین حق بیمۀ آنها، میلیونها یورو درآمد کسب کرده است. دادگاه استدلال وکیل او را که می‌گفت او به دلیل زوال عقل این قتل‌ها را انجام داده است، رد کرد.

وکیل او درخواست تجدید نظر در این حکم را کرده است؛ گفته می‌شود که رسیدگی به درخواست تجدید نظر و اعلام رای نهایی نیز چند سال زمان می‌برد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهارده − 8 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!