دانشگاه خلیج فارس و UTM مالزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

توریست مالزی – رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: با دانشگاه یو تی ام کشور مالزی تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی امضا کردیم. به گزارش ایرنا، عبدالمجید مصلح...
توریست مالزی – رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: با دانشگاه یو تی ام کشور مالزی تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی امضا کردیم.
به گزارش ایرنا، عبدالمجید مصلح افزود: این تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی توسط سید عبداللطیف هاشمی فرد رئیس دانشکده مهندسی نفت، گاز و پتروشیمی به نمایندگی دانشگاه خلیج فارس و احمد فائوزی اسماعیل معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یو تی ام مالزی منعقد شده است.
وی اظهارداشت: بر اساس این تفاهم نامه دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه یو تی ام مالزی در زمینه های تبادل استاد و دانشجو، همکاری های علمی، برگزاری سمینارها و همایش های مشترک همکاری خواهند کرد. دانشگاه خلیج فارس در هفته گذشته نیز در راستای توسعه تبادلات دانشگاهی و فرهنگی در عرصه های آموزشی و پژوهشی با موسسه فناوری دهلی کشور هند تفاهم نامه همکاری امضا کرد. افزایش تعاملات دانشگاه معتبر اقصی نقاط دنیا از راهبردهای جدی این مرکز آموزشی است و نسبت به آن اهتمام ویژه ای داریم.
دانشگاه خلیج فارس با حدود هفت هزار دانشجو در ۲۹ رشته کارشناسی، ۴۸ رشته کارشناسی ارشد و ۱۳ رشته دکترا، جهت گیری خود را در حوزه کارآفرینی قرار داده و این دانشگاه از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان پایلوت دانشگاه کار آفرین انتخاب شده است.
این دانشگاه در آخرین ارزیابی نظام رتبه بندی ‘سایماگو’ در بین ۱۲۶ دانشگاه مختلف کشور رتبه ۲۸ را کسب کرد. در رتبه بندی صورت گرفته دانشگاه خلیج فارس در رتبه ۷۶ خاورمیانه و ۶۶۸ دنیا گرفت.

پاسخی ارسال کنید

*

*

15 + هفت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!