درخشش دو ورزشکار ایرانی در مسابقات مالزی

مژگان رحمانی بانوی طلایی دارت ایران باز هم خوش درخشید توریست مالزی – مژگان رحمانی با حضور در مسابقات جهانی سلانگور ۲۰۱۹ مالزی توانست در دو بخش انفرادی و...
مژگان رحمانی بانوی طلایی دارت ایران باز هم خوش درخشید
توریست مالزی – مژگان رحمانی با حضور در مسابقات جهانی سلانگور ۲۰۱۹ مالزی توانست در دو بخش انفرادی و تیمی دو مدال با ارزش را از آن خود کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته دارت استان تهران، در بخش تیمی که با حضور ۲۶ تیم همراه بود تیم (AMG) متشکل از Janani Copal بازیکن شماره یک هند و Asvika Mahes بازیکن مالزیای به همراه مژگان رحمانی اعضا این تیم بودند توانستند به فینال این دوره از مسابقات راه یابند و در مقابل تیم فیلیپین بازی را واگذار کردند و عنوان با ارزش نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آوردند.
در بخش انفرادی نیز که با حضور ۹۰ بازیکن برگزار شد، مژگان رحمانی در جمع ۸ بازیکن برتر راه پیدا کرد که در این مرحله با نتیجه ۴-۲ به قهرمان این دوره از مسابقات بازی را واگذار کرد و به مقام پنجم مشترک دست یافت.
گفتنی است مژگان رحمانی اولین بازیکن ایرانی است که در سال ۲۰۱۹ با کسب امتیازات مسابقات جهانی سلانگور نام خود را وارد رنکینگ جهانی کرده است.

سینا غلامپور به مدال نقره مسابقات مالزی دست یافت
سینا غلامپور با ثبت زمان ۲۳٫۷۲ در جایگاه دوم ماده ۵۰ متر کرال سینه مسابقات رده‌های سنی مالزی ایستاد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سینا غلامپور که در کمپ تمرینی فدراسیون جهانی شنا (FINA) به میزبانی کشور تایلند به سر میبرد، به همراه اعضای این کمپ در مسابقات رده‌های سنی مالزی شرکت کرد. طبق برنامه ریزی کمپ تمرینی فینا شناگران حاضر در این کمپ برای رسیدن به سطح آمادگی کامل و آشنایی بیشتر با مسابقات در این رقابت‌ها حضور یافتند.
غلامپور شناگر خوب و آینده دار ایران با حضور در این رقابت‌ها که در شهر کوالالامپور برگزار می‌شود موفق شد در ماده ۵۰ متر کرال سینه با ثبت زمان ۲۳٫۷۲ در جایگاه دوم قرار گیرد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × یک =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!