دلخوری رکابزن مالزیایی از حرکت عجیب ایرانی‌ها در تور ایران – آذربایجان

توریست مالزی – زمین خوردن رکابزن تیم ساپورای مالزی در مرحله پایانی تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با حاشیه‌هایی همراه بوده و باعث دلخوری این رکابزن از برخی...
توریست مالزی – زمین خوردن رکابزن تیم ساپورای مالزی در مرحله پایانی تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با حاشیه‌هایی همراه بوده و باعث دلخوری این رکابزن از برخی از دوچرخه سواران ایرانی شده است.
به گزارش ایسنا، در مرحله پنجم و پایانی تور دوچرخه سواری آذربایجان – ایران اتفاقی رخ داد که موجب ناراحتی یکی از رکابزنان خارجی شرکت کننده در تور شده است. در مرحله پنجم که مسیر آن از سرعین به تبریز بود، رکابزنان برای پیراهن کوهستان و زدن خط کوهستان و گرفتن امتیاز آن تلاش کردند. در اولین خط کوهستان، علی اصغر موسی‌زاده که برای تیم ملی ایران رکاب میزد، با کریستین ریلنو از تیم ساپورای مالزی برخورد و این رکابزن خارجی به زمین برخورد کرد.
این اتفاق در حالی رخ داد که رکابزن تیم مالزی قصد عبور از سه رکابزن ایرانی (حمید پورهاشم، امیر کلاهدوز و علی اصغر موسی‌زاده) را داشت و در فیلم منتشر شده از این صحنه نیز یک نفر فریاد می‌زند “علی اصغر این سمت را ببند.” رکابزن ایران هم به سمتی که رکابزن تیم ساپورای مالزی در حال عبور بود متمایل می‌شود و رکابزن تیم مالزی زمین می‌کند.
اکنون این مساله باعث ناراحتی رکابزن تیم ساپورای مالزی که اهل مولداوی است، شده و او در صفحه شخصی خود با انتشار لحظه زمین خوردنش در تور ایران – آذربایجان نوشت: “ایران کشور زیبایی است اما متاسفانه بعضی از دوچرخه سواران ایران مانند آماتورها رفتار می‌کنند. ” کریستین ریلنو که برای پیراهن کوهستان تلاش می‌کرد در بخش کوهستان نفر سوم تور شد.

 

 

پاسخی ارسال کنید

*

*

شانزده − پانزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!