دیسکاوریا – آشنایی با دایناسورها (Discoveria)

دیسکاوریا سفری است در اعماق تاریخ به دوران مزوزوئیک و اکتشافات در دنیای دایناسورها.
دیسکاوریا سفری است در اعماق تاریخ به دوران مزوزوئیک و اکتشافات در دنیای دایناسورها.
این مجموعه تفریحی آموزشی که به تازگی در طبقه چهارم مرکز خرید اونیو کی (Avenue K) افتتاح شده است فرصتی است برای کودکان که ضمن تفریح و بازی با دنیای دایناسورها بیشتر آشنا شوند.

این مجموعه عظیم دارای قسمت های مختلفی از جمله سرزمین دایناسورها با ۲۲ دایناسور عظیم الجثه متحرک, بخش نقاشی و انجام پازل های فکری, کافه تریا, سینمای کوچک و فروشگاه هدایاست.

پس از ورود به مجموعه و مشاهده یک ویدئو کوتاه جهت آشنایی با قوانین این سفر اکتشافی, به هر نفر یک چراغ قوه, جلیقه مخصوص باستان شناسان , دستبند های مغناطیسی ردیاب دایناسور و یک نقشه داده میشود تا به کمک آنها مسیر خود در میان دالان های تاریک به سرزمین دایناسورهای غول پیکر کشف نمایند.

کودکان با کمک نقشه باید دایناسورهای خاصی را شناسایی کرده و برچسب های مخصوصی را بروی نقشه بچسبانند.
کسانی که موفق به پیدا کردن تمام سرنخ ها و کامل کردن نقشه شوند در پایان سفر گواهی نامه ویژه ای دریافت میکنند.

در طی این مسیر کودکان علاوه بر آشنایی با خصوصیات دایناسورهای مختلف و شرایط آب و هوایی آن دوران میتوانند به تفریحات هیجان انگیز متنوعی همچون مسابقه دو با یک دایناسورGallimimus , بالا رفتن از یک دیوار ۵ متری برای رسیدن به آشیانه دایناسور, سواری بروی یک تی رکس (T-rex) , شکار دایناسور و جستجوی فسیل بپردازند.

در انتهای مسیر و پس از اتمام ماموریت اکتشافی محوطه ای وجود دارد که کودکان ضمن استراحت میتوانند به نقاشی یا بازیهای فکری مختلف بپردازند.

دیسکاوریا هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعدازظهر پذیرای بازدیدکنندگان است و بهای ورودیه آن برای کودکان ۵۰رینگت و برای بزرگسالان ۴۰ رینگت میباشد.

آدرس : Level 4, Avenue K, 156, Jalan Ampang, Kampung Baru, 50450 Kuala Lumpur

dinoscovery-by-dinosaurs-alive-avenue-kdiscoveria4discoveria3Dinoscovery_avenue_k_dinosaur_coloring_activity_areadiscoveria5

 

پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج × سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!