راه اندازی آشپزخانه حلال مالزی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

توریست مالزی – مالزی یک آشپزخانه مرکزی حلال را برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو راه اندازی کرده و به ورزشکاران و گردشگران حلال این مسابقات غذای حلال ارائه می دهد....
توریست مالزی – مالزی یک آشپزخانه مرکزی حلال را برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو راه اندازی کرده و به ورزشکاران و گردشگران حلال این مسابقات غذای حلال ارائه می دهد.
به گزارش استار، سراج الدین سهامی مدیر دبیرخانه شورای حلال مالزی گفت: این آشپزخانه رستوران های سرتاسر توکیو از جمله رستوران های ورزشکاران مسلمان را غذارسانی خواهد کرد. این اقدام در پی تقاضاهای رستوران های محلی و سازمان های خدمات غذایی در ژاپن انجام گرفته که خواستار یافتن راهی برای تهیه غذای حلال برای ورزشکاران مسلمان می باشند.
سراج الدین که سابقا مدیر بخش حلال سازمان توسعه اسلامی مالزی (جکیم) بوده است، دراین باره گفت: تقاضا از سوی رستوران داران ژاپنی به قدری زیاد بود که آن ها اعلام کردن از مالزی می خواهند که یک رستوران مرکزی را راه اندازی کرده و ما نیز این طرح را دنبال می کنیم.
سراج الدین در این باره گفت: به این طریق ما مطمئن خواهیم بود که غذاهای اسلامی در تماس با غذاهای حرام و مشروبات نبوده است. تغییر کامل یک رستوران به وضعیت حلال در ژاپن کار دشواری است و ما می دانیم که ژاپنی ها همراه با غذایشان مشروب ساکی می خورند. آشپزخانه مرکزی غذاها را در بسته بندی های که قابل گرم کردن است قرار می دهد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

یازده + 13 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!