رده پنجم برای تیم تفنگ بادی پسران/ تیم تپانچه دختران ششم شد

توریست مالزی – آخرین روز از رقابتهای تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان در مالزی با کسب عنوان پنجم برای تیم تفنگ پسران و جایگاه ششم تیم تپانچه دختران پیگیری شد....

توریست مالزی – آخرین روز از رقابتهای تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان در مالزی با کسب عنوان پنجم برای تیم تفنگ پسران و جایگاه ششم تیم تپانچه دختران پیگیری شد.




 به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی، آخرین روز از هفتمین دوره رقابتهای تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان در کوالالامپور مالزی پیگیری شد که در این روز نمایندگان کشورمان در ماده تفنگ ۱۰ متر بادی پسران و تپانچه ۲۵ متر دختران به مصاف رقبای خود رفتند.



در ماده تفنگ ۱۰ متر بادی پسران مهیار صداقت در رده نهم قرار گرفت و به فینال رقابتها راه نیافت، محمد حسین کریمی در رده بیستم ایستاد و امیرحسین گل پسند بیست و دوم شد. در همین ماده و در بخش تیمی تیم کشورمان در رده پنجم جهان قرار گرفت و تیم های روسیه، ایتالیا و هند اول تا سوم شدند.


در ماده ۲۵ متر تپانچه دختران هانیه رستمیان در جایگاه چهاردهم قرار گرفت، شیرین مرتضوی در رده بیست و سوم ایستاد و آمیتیس جعفری سی و یکم شد، در بخش تیمی نیز تیم کشورمان در مکان ششم جهان ایستاد و تیمهای کره جنوبی، لهستان و هند عناوین اول تا سوم را کسب کردند.


هفتمین دوره رقابت‌ های تیراندازی دانشجویان جهان با حضور ۱۷۶ ورزشکار از ۲۴ کشور جهان از ۲۳ تا ۲۷ اسفند ماه در شهر کوالامپور مالزی برگزار شد.




پاسخی ارسال کنید

*

*

19 + شش =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!