رستوران های زنجیره ای راساماس RasaMas Restaurants

توریست مالزی – رستوران های زنجیره ای راساماس خاص مالزی است و غذاهای نیمه مالایی نیمه غربی با قیمت مناسب سرو می کند و در اکثر پاساژها در همه...
توریست مالزی – رستوران های زنجیره ای راساماس خاص مالزی است و غذاهای نیمه مالایی نیمه غربی با قیمت مناسب سرو می کند و در اکثر پاساژها در همه ی استان های مالزی نیز شعبه دارد.
محصولات راساماس ترکیبی از گیاهان تازه و معتبر با لمس دوست داشتنی ادویه جات است. هر Rooster در سبزی ها و ادویه های مخصوص مخلوط شده قبل از اینکه به روستر تبدیل شود، مارین شده است. و هر وعده غذای روستر تازه تهیه شده و ظرف ۱۰ دقیقه به میز شما آورده می شود. تا از اوقات فراغت لذت ببرید.
یک فضای روشن و شاداب با رنگ های پر جنب و جوش و محیط آرامش بخش کاملا با وعده غذایی تازه و خوشمزه با قیمت های متوسط ​​تکمیل شده است. وعده های غذایی روستر بین RM 9.90 و RM 12.90 است.
راساماس یکی از اولین در مالزی است که یک مفهوم جدید و منحصر به فرد در ناهارخوری ارائه می دهد – تجربه ناهار خوری سریع. ناهار خوری سریع یک پدیده جدید و در حال ظهور است که در آن غذا به سبک “غذای سریع” آماده می شود، اما تجربه ناهارخوری گاه به گاه و آرام است. این یک مفهوم است که مناسب رستوران های جدید راساماس است که هر دو را در اختیار شما می گذارند با طعم های مختلف و سبک های مختلف مورد علاقه مالزیایی.

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!