رنکینگ جدید فیفا؛ ایران در رتبه ۲۳ جهان و اول آسیا

توریست مالزی – فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز پنج‌شنبه ۲۸ شهریور تازه‌ترین رده‌بندی ماهانه تیم‌های ملی فوتبال جهان در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد، که بر این اساس تیم...
توریست مالزی – فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز پنج‌شنبه ۲۸ شهریور تازه‌ترین رده‌بندی ماهانه تیم‌های ملی فوتبال جهان در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد، که بر این اساس تیم ملی فوتبال کشورمان با ۱۵۲۲ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی ماه قبل، به همراه ولز در رتبه رده بیست و سوم جهان قرار گرفت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال کشورمان در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا (ماه ژوئیه) بدون تغییر در رتبه بیست و سوم جهان و اول آسیا باقی ماند. تیم ملی فوتبال ایران مانند چندین ماه اخیر همچنان رتبه نخست آسیا را در اختیار دارد.
بر اساس این رده بندی در بالای جدول جایگاه بلژیک صدرنشین فوتبال جهان تغییری نکرد، ولی فرانسه یک رتبه صعود کرد و برزیل یک رده نزول داشت. پس از بلژیک تیم‌های، فرانسه، برزیل و انگلیس به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم این رده‌بندی قرار دارند.
۱۰ تیم برتر جهان در این رده بندی عبارتند از:
۱- بلژیک – بدون تغییر
۲- برزیل – یک پله صعود
۳- فرانسه – یک پله سقوط
۴- انگلیس– بدون تغییر
۵- پرتغال –یک پله صعود
۶– اروگوئه یک پله سقوط
۷- اسپانیا ۲ پله صعود
۸-کرواسی – یک پله سقوط
۹- کلمبیا – یک پله سقوط
۱۰- آرژانتین – بدون تغییر
در قاره آسیا پس از ایران، ژاپن ۱۴۹۰ امتیازی (رده ۳۱ جهان/ ۲ پله صعود) و کره جنوبی ۱۴۷۰ امتیازی (رده ۳۷ جهان/ بدون تغییر) به ترتیب در رده‌های دوم و سوم هستند.
استرالیا هم با ۱۴۴۱ امتیاز و با ۲ پله صعود در رده چهل و چهارم جهان و چهارم آسیا ایستاده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!