رویداد مهیج پرش از برج کوالالامپور با حضور دو ایرانی + فیلم

طبق روال سال های گذشته امسال نیز رویداد مهیج پرش از برج مخابراتی کوالالامپور برگزار خواهد شد ولی رویداد امسال یک تفاوت مهم دارد و آن هم حضور دو چترباز حرفه ای کشورمان در آن است.
طبق روال سال های گذشته امسال نیز رویداد مهیج پرش از برج مخابراتی کوالالامپور برگزار خواهد شد ولی رویداد امسال یک تفاوت مهم دارد و آن هم حضور دو چترباز حرفه ای کشورمان در آن است.

این رویداد با نام “KL Tower International Jump” که سال گذشته در میان گرد و غبار ناشی از آتش سوزی جنگل ها برگزار شد، امسال در حالی برگزار خواهد شد که برای آسمان کوالالامپور هوای بارانی پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام برگزار کننده این رویداد، چتربازان حرفه ای از کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا، استرالیا، روسیه، اندونزی، مالزی، انگلیس، فرانسه و سنگاپور در این رویداد حضور خواهند داشت.

این در حالی است که روزنامه جام جم در خبری با عنوان “برج مالزی زیر پای چتربازان ایرانی” از حضور دو چترباز ایرانی با نام های بهزاد پاینده و کامران مقدم در این رویداد خبر داده است.

بهزاد پاینده، پایه‌گذار چتربازی به روش بیس جامپ در ایران در این باره گفته است که پانزدهمین دوره گردهمایی قهرمانان بیس جامپ جهانی در مالزی برگزار خواهد شد و امسال برای اولین بار نمایندگان کشورمان نیز در این مراسم حضور پیدا می کنند.

زمان: ۳۰ سپتامبر تا ۳ اکتبر صبح و شب

مکان: برج مخابراتی کوالالامپور

علاقه مندان می توانند این رویداد مهیج را به طور رایگان از پائین برج تماشا کنند و در همین حال می توانند با خرید بلیط یک لحظات منحصر به فرد را در لبه یکی از بلندترین بخش های این برج و جایی که چتربازان به پائین می پرند، را تجربه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیط می توانید به وب سایت http://www.kltowerjump.com/ مراجعه کنید.

بخش هایی از مراسم سال گذشته را می توانید در لینک زیر تماشا کنید و در ادامه نیز تصاویر دو چترباز کشورمان که قرار است در رویداد امسال حاضر باشند، ارائه می شود.



2 3 1

پاسخی ارسال کنید

*

*

2 × پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!