ساحل چراتینگ Cherating Beach

توریست مالزی – این جزیره در ۴۷ کیلومتری شهر کوانتان ، پایتخت استان پاهنگ واقع شده است. ساحل چراتینگ ( Cherating Beach ) پر است از هتل ها و...
توریست مالزی – این جزیره در ۴۷ کیلومتری شهر کوانتان ، پایتخت استان پاهنگ واقع شده است. ساحل چراتینگ ( Cherating Beach ) پر است از هتل ها و مکان های تفریحی مناسب برای همه افراد از بک پکرها گرفته تا کسانی که دنبال جای لوکسی هستند.
نزدیکی ساحل دهکده مالایی کمپونگ چراتینگ واقع شده که مملو از درختان خرما و گیاهان استوایی است. در طول موسم بادهای شمال شرقی (از نوامبر تا مارس) علاقمندان ورزش های آبی و موج سواری به این منطقه می آیند تا با موج های بلندی که توسط بادها دریای چین ایجاد می شود به موج سواری می پردازند. بهترین زمان موج سواری از نوامبر تا دسامبر زمانی که بادهای موسمی به اوج خود می رسند است.
ماجراجویی با رفتینگ، تجربه کایاک سواری، موج سواری، تماشای فعالیت های فرهنگی مجتمع چراتینگ، تماشای پناهگاه لاکپشت ها، بازدید از ساخت قایق ها در دهکده چراتینگ.
چراتینگ از کوالالامپور سه و نیم ساعت با خودرو از طریق جاده زیبای ساحل شرقی فاصله دارد . هر روزه از کوالالامپور به کوانتان اتوبوس ها در حرکت هستند. از کوانتان نیز به چراتینگ با اتوبوس ۴۵ دقیقه راه است. همچنین هر روزه به کوانتان پرواز است.






منبع: وب سایت وزارت توریسم مالزی

پاسخی ارسال کنید

*

*

یک × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!