ساعت سواچ خود را طراحی کنید

توریست مالزی- کمپانی سواچ بیش از ۳۴ سال نوآورانه ترین ساعتهای جهان را تولید کرده است و اکنون نوبت مشتریان است. با سری جدید سواچ ایکس، مشتریان می توانند...
توریست مالزی- کمپانی سواچ بیش از ۳۴ سال نوآورانه ترین ساعتهای جهان را تولید کرده است و اکنون نوبت مشتریان است. با سری جدید سواچ ایکس، مشتریان می توانند بخشی از طراحی ساعت خود را به عهده بگیرند.

مشتریان می توانند سواچ  خود را فقط در پنج مرحله آسان، به صورت آنلاین و یا در فروشگاه تولید کنند. این ساعت ها با صفحه، تسمه، حلقه و به راحتی قابل طراحی است.

به گزارش سان دیلی، درمرحله اول، صفحه مورد نظر را انتخاب کنید. سپس، طراحی بخش داخلی صفحه ساعت را انتخاب کنید، مجاز به انتخاب هر طرحی هستید از رنگ سبز تا راه راههای قرمز و یا هر گونه تصویری که دوست دارید. اگر هنوز کافی نیست؟ یک پین یا یک حلقه تزیینی اضافه کنید با تصاویری از قبیل کیک تولد، قلب وعروسی، هر چیزی که مورد علاقه شما باشد در سری سواچ ایکس به عنوان یک هدیه کامل شخصی قابل اجرا است.

به سادگی با تگ swatchXme# در رسانه های اجتماعی، طرح خلاقانه خود را جهانی کنید. خودنمایی کردن هرگز آسان تر از ساعت سواچ ایکس نیست!

پاسخی ارسال کنید

*

*

3 − سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!