سانیا در چین؛ مقصد تازهٔ گردشگری دریایی

توریست مالزی – این برنامهٔ گردشگری در سانیا به سرمایه‌گذاری‌ صاحبان هتل‌‌ها و مراکز تفریحی بین‌المللی در این منطقهٔ خوش‌ آب و هوا در جنوب چین اختصاص دارد. به...
توریست مالزی – این برنامهٔ گردشگری در سانیا به سرمایه‌گذاری‌ صاحبان هتل‌‌ها و مراکز تفریحی بین‌المللی در این منطقهٔ خوش‌ آب و هوا در جنوب چین اختصاص دارد.

به گزارش یورونیوز، سانیا در جزیرهٔ هاینان چین حالا به گردشگاه استوایی مشهوری تبدیل شده که درحال جذب شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بین‌المللی است. در درازای دو خلیج‌ هایتانگ و یالونگ هتل‌های بین‌المللی بزرگی دیده می‌شود. در این منطقه سرمایه‌گذاری‌های عظیمی روی اقامتگاه‌های لوکس صورت گرفته است.

شرکت رزوود که در اصل آمریکایی است دو سال پیش دفتری در این منطقه راه‌اندازی کرد، و حالا هتلی دارد که منظره‌اش رو به دریای جنوبی چین است.

چرا هتل‌ها و شرکت‌های تفریحی سانیا را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند؟
ویتو مدیر منطقه‌ای شرکت رزوود معتقد است سانیا برای سرمایه گذاری مناسب است. او می‌گوید: «مدل رزوود کاملا مناسب سانیاست. چون سانیا مناسب فلسفه و تعریف ما از فرهنگ، میراث و مکان تفریحی است.هنگام بازگشت از هر سفر کاری، تجاری و یا حتی تفریحی، مهمتر از همه برایمان این است که خاطرات خوبی با خودمان به خانه ببریم. و سانیا همهٔ اینها را دارد.»

مقامات شهری سانیا همچنین نگاهی هم به گردشگری دریایی دارند و می‌خواهند صاحبان قایق‌های تفریحی را مجذوب ساحل خود کنند. سرمایه‌گذاری‌هایی بزرگی هم در هتل‌ها و اقامتگاه‌های ساحلی اینجا شده و حالا مقررات آمد و شدِ قایق‌ها و کشتی‌ها به سواحل اینجا سهولت بیشتری برای کشتی‌های تفریحی ایجاد کرده است امری که باعث می‌شود گردشگران با راحتی بیشتری به سواحل گرم اینجا بیایند.

استوارت هو، عضو انجمن قایق‌‌های تفریحی سانیا می‌گوید:‌ «ما در جزیرهٔ هاینان هشت آبراه عظیم و پنج بندرگاه داریم. قایق‌های خارجی می‌توانند هرچقدر می‌خواهند در این آبها بمانند. همچنین مناطق گردشگری زیادی در آبهای اطراف هست که می‌توانند از آنها بازدید کنند.»

سیکسی تانگ، مدیر مشاور گردشگری سانیا نیز می‌گوید: «هرسال کشتی‌های تفریحی زیادی با گردشگران بین‌المللی به سراغ سانیا می‌آیند. همچنین به تازگی اسکله‌ای را برای پهلوگیری بزرگترین کشتی‌های تفریحی دنیا ساخته‌ایم تا آنها بتوانند اینجا لنگر بیاندازند.»

مسیرهای هوایی هم برای آمدن گردشگران به سانیا راهی مناسب اند. خطوط هوایی آی‌فلای پروازهای منظمی به اینجا دارد. این شرکت خدمات مسافری هوایی قصد دارد دفترِ آسیا پاسیفیک خود را نیز در سانیا افتتاح کند.

لیزا بو، مدیر خدماتی این هواپیمایی آی‌فلای می‌گوید: «برای سال آینده، برنامهٔ بزرگتری داریم. در سه‌ماههٔ نخست سال می‌خواهیم پروازهای سانیا به ژاپن را راه‌اندازی کنیم. یعنی پرواز از سانیا به روسیه و از آنجا به ژاپن و بازگشت از ژاپن به سانیا. از میانهٔ سال آینده تا آخر سال هم، پروازهای سانیا به اروپا را از طریق مسکو راه‌اندازی می‌کنیم. به توسعهٔ سانیا بسیار امیداواریم.»

سانیا در حال جذب گردشگران جهانی است. اینجا مقصد استوایی جذابی است که اخیرا روی نقشهٔ گردشگری بیش از پیش خودنمایی می‌کند. این برنامهٔ گشت و گذار در سانیا هم به پایان رسید. ممنون که با ما همراه بودید و تا برنامهٔ بعد خدا نگهدار.

پاسخی ارسال کنید

*

*

18 − 15 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!