سان وی پیرامید Sunway Pyramid

توریست مالزی – سان وی پیرامید تنها در چند قدمی پارک تفریحی سان وی لاگون قرار دارد و یک تجربه خرید منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان به ارمغان...
توریست مالزی – سان وی پیرامید تنها در چند قدمی پارک تفریحی سان وی لاگون قرار دارد و یک تجربه خرید منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورد. این مرکز خرید، با نقش های مصری، در یک هرم بزرگ واقع شده است و یک ابوالهول تاریخی در ورودی آن به بازدیدکنندگان خوش آمد می گوید.
مرکز خرید سان وی پیرامید اولین مرکز سرگرمی و خرید در مالزی و یکی از کامل ترین مکان های برای خرید درمانی به شمار می رود. گذرگاه آسیایی در طبقه اول مملو از آخرین مد لباس و کیچ آسیایی است. در مرکز دیجیتال، شما می توانید با خیال راحت خود را سرگرم کنید زیرا چندین رستوران و فست فود در این مرکز خرید وجود دارند که می توانید با خوردن غذا در آنجا خود را شارژ و برای ادامه خرید آماده کنید.
اگر می خواهید مدتی استراحت کنید، می توانید در سینما چند سالنه TGV یک فیلم تماشا کنید، به بولینگ سان وی مگا لینز بروید، تیراندازی با تیرکمان در فضای بسته را امتحان کنید یا یک جفت اسکیت بپوشید و در اولین پیست سرپوشیده اسکی رو یخ مالزی اسکیت بازی کنید.

رسیدن به اینجا
– سان وی لاگون در شهر بندر سان وی در پتالینگ جایا واقع شده است. شما می توانید از طریق شبکه ای از بزرگراه ها (بزرگراه فدرال، بزرگراه دامانسارا-پوچونگ، بزرگراه نیو پانتای و بزرگراه کساس) به این منطقه دسترسی پیدا کنید؛ همچنین با ۱۵ دقیقه رانندگی از کوالا لامپور می توان به این پارک رسید. پارکینگ سان وی لاگون فضای زیادی برای پارک خودروها دارد.
– اگر از کوالا لامپور(کوالا لامپور سنترال/بازار مرکزی) به اینجا می آیید، اتوبوس های سریع السیر کوالا لامپور را سوار و در سان وی پیرامید پیاده شوید. اتوبوس های عمومی زیادی نیز از مناطق دیگر به اینجا می آیند.
– روزانه اتوبوس های ایاب و ذهاب رایگان هر ۲۵ دقیقه یکبار و از ساعت ۷ صبح تا ۹.۳۰ شب در اطراف شهر بندر سان وی حرکت می کنند. در آخر هفته ها و تعطیلات عمومی، این اتوبوس ها از ساعت ۹ صبح تا ۹.۳۰ شب کار می کنند. ایستگاه های آن در هتل سان وی پیرامید، هتل و چشمه تفریحی سان وی، مرکز خرید سان وی پیرامید، ورودی سان وی لاگون و مرکز درمانی سان وی قرار دارند.
– قطار مسافربری کراتاپی تانا مرایو (KTM) را سوار و در ایستگاه سوبانگ جایا پیاده شوید. از آنجا با گرفتن یک تاکسی، بعد از حدود ۱۵ دقیقه به سان وی لاگون خواهید رسید.
– خط کلانا جایا را سوار و در ایستگاه کلانا جایا پیاده شوید. از آنجا، سوار بر یک اتوبوس مخصوص مترو به ایستگاه سان وی پیرامید بروید.

منبع: وب سایت وزارت توریسم مالزی

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پاسخی ارسال کنید

*

*

9 + نه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!