سلطان جوهور دومین سهامدار بزرگ ( ۷Eleven)

توریست مالزی- سلطان ایالت جوهور، سلطان ابراهیم فرزند سلطان اسکندر، یکی از سهامداران مهم مجموعه فروشگاه های سون الون ( ۷Eleven) مالزی است. او در حال حاظر مالک ۹۳.۷ میلیون سهم...
توریست مالزی- سلطان ایالت جوهور، سلطان ابراهیم فرزند سلطان اسکندر، یکی از سهامداران مهم مجموعه فروشگاه های سون الون ( ۷Eleven) مالزی است. او در حال حاظر مالک ۹۳.۷ میلیون سهم از بزرگترین فروشگاه زنجیره ای مالزی( ۷Eleven) است.

در یک بیانیه مطبوعاتی، سون الون مالزی اعلام کرد که سلطان ابراهیم دومین سهامدار بزرگ این مجموعه فروشگاه ها است. تان سری وینسنت تان، بزرگترین سهامدار مجموعه فروشگاه های سون الون که بیشترین سهام این فروشگاه را دارد گفت: من بسیار خوشحالم که سلطان ابراهیم سهام خود را در شرکت سون الون مالزی افزایش داده است.

علاوه بر سون الون، سلطان ابراهیم در چندین شرکت که تان سری وینسنت تان هم در آنها سهام دارد ، سهامدار است. از جمله این شرکت ها، شرکت بین المللیREDtone است که تان ۵۱.۷۱ درصد از سهام آن را از طریق شرکت برجایا در اختیار دارد و سلطان ابراهیم مستقیما ۱۷.۹ درصد از سهام این شرکت را دارد. علاوه بر این، تان با ۲۱.۴۶ درصد سهام، دومین سهامدار بزرگ شرکت U Mobile است که در آن سلطان ابراهیم ۱۵ درصد سهام دارد.

منبع: استار

پاسخی ارسال کنید

*

*

18 − سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!